Članak

Privremene dozvole za minibuski saobraćaj u Starom Gradu

Uređen javni gradski saobraćaj podrazumijeva i jedinstven tarifni sistem cijena usluga što, prema riječima predsjedavajućeg Konakovića, mora biti dio konačnog rješenja.

SARAJEVO, (Patria) - U interesu građana i potreba stanovnika Starog Grada za gradskim prijevozom na padinskim dijelovima, okončan je tender za izbor prijevoznika na nedostajućih 12 linija na kojim trenutno nijedan prijevoznik nema rješenje za obavljanje prijevoza.

O daljim rješenjima ovog, ali i ostalih pitanja vezanih za funkcioniranje javnog gradskog prijevoza, razgovarano je jučer na sastanku predsjedavajućeg Skupštine KS Elmedina Konakovića, premijera Edina Forte, ministra saobraćaja Adnana Štete i načelnika Općine Stari Grad Ibrahima Hadžibajrića, saopćeno je iz Kantona Sarajevo.

Poznato je da je KJKP "Gras" zbog neodržavanja propisanih minibuskih linija izgubio dozvolu za rad na ovim dionicama, tako da su su stanovnici ovih dijelova općine Stari Grad već duže vrijeme bez javnog prijevoza. Krajem prošle godine načelnik Općine Stari Grad je svojom odlukom anagažovao firmu Centrotrans za obavljanje ovih linija kako bi se riješio nastali vakuum.

Za dobijanje validnih rješenja za obavljanje javnog prijevoza bilo je potrebno da Ministarstvo saobraćaja KS provede tender za izbor najboljeg ponuđača za obavljanje ovog posla, što je okončano sredinom decembra prošle godine. Na spomenuti tender prijavila se samo firma Centrotrans, kako je istakao ministar Šteta, koja je dostavila urednu i potpunu dokumentaciju za obavljanje prijevoza na spomenutim linijama.

"Danas je sastanak komisije koja je provodila ovaj teneder i nadamo se da ćemo ovu priču, barem privremeno, uspjeti zaokružiti kako bi građani Starog Grada konačno imali redovan minibuski saobraćaj. Javni konkurs je raspisan za 22 linije, od toga njih 12 je na području ove općine. Ne vidim ništa sporno zašto to ne bi uradili", naglasio je ministar Šteta.

Konačna rješenja, kako je to i ovaj put naglasio premijer Forto, trebaju biti ponuđena do kraja ove godine kada će biti doneseni Zakon o javnom saobraćaju kao i Strategija javnog gradskog saobraćaja, kojim će se definisati okviri djelovanja i ustroja i gdje će se na zdravim osnovama stvoriti tržišna konkurencija.

"Kada se bude radila Strategija javnog saobraćaja uključit ćemo sve strane u njenu izradu i naravno koristiti dobra iskustva drugih. Očigledno je da se mora suštinski mijenjati sistem funkcioniranja ove oblasti", najavio je premijer Forto.

Uređen javni gradski saobraćaj podrazumijeva i jedinstven tarifni sistem cijena usluga što, prema riječima predsjedavajućeg Konakovića, mora biti dio konačnog rješenja. Sada, zajednička je ocjena, zbog interesa građana treba privremeno riješiti popunjavanje nedostajućih linija gradskog prijevoza što je posebno pozdravio načelnik Hadžibajrić imajući u vidu njihovu važnost za građane Starog Grada.

#BiH