SARAJEVO, (Patria) - Povodom novonastale situacije uzrokovane pandemijom koronavirusa (COVID-19), obavještavamo korisnike, građane Sarajeva da sistem centralnog grijanja funkcioniše stabilno, te da su poduzete sve neophodne mjere da naš sistem ostane u stabilanoj pogonskoj funkciji do kraja tekuće sezone grijanja.
KJKP „Toplane - Sarajevo“ d.o.o. prate u potpunosti preporuke i instrukcije kriznih štabova i Vlade Kantona Sarajevo, saopćeno je iz ovog preduzeća.
U skladu sa dogovorom Ministarstva komunalne priverede i infrastrukture Kantona Sarajevo poduzete su konkretne preventivne mjere i aktivnosti koje će doprinijeti sprečavanju pojave koronavirusa u Kantonu Sarajevo.
Formiran je Krizni štab unutar Preduzeća koji poduzima sve neophodne mjere na osiguranj uzdravlja zaposlenika i osiguranja kontinuiteta obavljanja poslovnih procesa.
Centri za korisnike rade puno radno vrijeme, uz posebne mjere opreza vodeći računa o zdravlju naših korisnika. Poduzete su sve preventivne mjere zaštite, što prevashodno podrazumijeva dezinfekciju i higijensku kontrolu.
Koristimo priliku da pozovemo sve korisnike koji su u mogućnosti da se registruju na „E-račun“, te da putem internet bankarstva izmiruju svoje obaveze.
Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju putem dežurnih telefona:
- Čengić vila (u ulici Džemala Bijedića do br. 72), kontakt telefon broj 033/ 678 395,
- Alipašino polje (u ulici Semira Frašte br. 22), kontakt telefon broj 033/ 468 867,
- Zetra (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra), kontakt telefon broj 033/ 205 372,
- Centar za komunalne usluge , zajednički Centar za korisnike KJKP „Sarajevogas“ d.o.o.,
KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o., KJKP „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. i KJKP „Rad“
d.o.o., Sarajevo (u ulici Envera Šehovića br. 14), kontakt telefon broj 033/ 618 411.