Žiri sastavljen od najprofesionalnijih stručnjaka za okuse proizvoda, ovaj mjesec u Briselu testirali su i certificirali 1510 proizvoda iz različitih kategorija iz svih država svijeta. Među testiranim proizvodima našao se i najtraženiji bh. proizvod - lješnjak namaz Maza. Na osnovu rezultata analize Međunarodnog instituta za okus Maza je, u kategoriji slatkih namaza, osvojila nagradu Superior Taste s 3 zvijezde.
Preko 200 profesionalnih stručnjaka za okus, članova najprestižnijih svjetskih udruženja kuhara i sommeliera, ocijenilo je Mazu visokim ocjenama i na osnovu toga joj je dodijeljena prestižna Superior Taste nagrada.
„Ovo je jedno od najvećih priznanja za kompaniju AC Food ali i za cijelu domaću privredu. Smatram da naši potrošači i konzumenti Maze mogu biti ponosni da je jedan domaći proizvod dobio izuzetno visoke ocjene najboljih kuhara svijeta. Korištenjem sirovina vrhunske kvalitete dobili smo i kvalitetan proizvod kojim smo se predstavili prestižnom žiriju. Trudili smo se da opravdamo kvalitet Maze i u tome smo, dobijanjem ove nagrade, uspjeli", istakao je Aldin Islamović, direktor i tehnolog kompanije AC Food.
Koliko je značajno ovo priznanje za jedan domaći brend govori i činjenica da žiri sačinjava preko 200 neovisnih članova stručnjaka, da sudije dolaze iz preko 20 zemalja svijeta i da su pomno birani na osnovu njihovog iskustva u testiranju proizvoda. Članovi žirija uključuju mnoge „Sommeliers & chefove“ iz Michelinovih restorana sa zvijezdama poput El Bulli (Španija) ili Le Jules Vernes (Francuska), najboljih kuhara iz različitih europskih zemalja, poput Italije, Španije, Portugala, Belgije, Holandije, Mađarske itd..
“Nakon što smo prošle godine za Mazu na Sarajevo Business Forumu osvojili priznanje za Inovaciju godine u BIH, ovo priznanje Superior Taste Award sa 3 zvjezdice, najveća je ocjena i potvrda struke i najpoznatijih svjetskih kuhara i somelijera za fantastični okus Maze u internacionalnoj konkurenciji", izjavio je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga.
Proizvodi su testirani „na slijepo“, što znači da kušači nisu znali imena niti porijeklo proizvoda. Svi su dobili kratki opis kategorije proizvoda, a ocjenjivali su ga prema svojoj organoleptičkoj kvaliteti
slijedeći pristup temeljen na 5 međunarodnih kriterija hedonističke senzorne analize (AFNOR XP V09A standardi): prvi dojam, vid, miris, okus, tekstura (hrana) ili konačno osjećanje (za pića).