Članak

Zašto je Terzić izbjegao 'spektakl' otvaranja 11 km nezavršene dionice autoputa?

Federalna vlada tek je danas izmijenila Uredbu o naplati naknade za korištenje autoceste A1, donesenu 15. jula 2015. godine.

(Patria) - Federalna vlada tek je danas izmijenila Uredbu o naplati naknade za korištenje autoceste A1, donesenu 15. jula 2015. godine.

Izmjene su uslijedile nakon što su izgrađeni novi kilometri autoceste na dionicama Zenica jug - Zenica sjever i Svilaj - Odžak. Otvaranje ove dionice prošlo je skoro neopaženo. Tek mediji koji imaju ugovore s JP Autoceste FBiH vršile su snimanje dionice, a čak se ni generalni direktor Adnan Terzić nije pojavio na otvaranju.

Iako je puštena priča da zbog korone nije upriličen veći skup, bilo je teško povjerovati u ovo pojašnjenje. Tragom ovih događaja izvori u JP Autoceste su potvrdili naše sumnje.

„Od ponedjeljaka su svi bili na nogama. Operativci su svi radili da bi se pripremilo otvaranje i onda u utorak 24. novembra ujutru stigle su informacije da od otvaranja nema ništa, jer nema rješenja od formiranju cijena za naplatu. Također ima još mnogo radova koji nisu završeni“, kaže izvor Patrije iz JP Autoceste Federacije BiH.

Iz Vlade FBiH kazali su da ova dionica još nije puštena za saobraćaj, a prema nekim najavama to bi se trebalo desiti u narednim danima.

Međutim, jasno je da su evidentirana kašnjenja, jer je davno obećano da će se dionica pustiti na dan 25. novembar.

“Planirano je da susjedna dionica Gračanica – Donja Vraca do tada završi dio poslova do petlje u Hecama da se može pustiti u funkciju 11 kilometara autoceste. Svečano otvorenje dionice planirano je za 25. novembar, Dan državnosti BiH”, kazali su u januaru 2020. iz JP Autoceste.

Zenička obilaznica predstavlja jedan od najzahtjevnijih poduhvata na Koridoru Vc u BiH zbog konfiguracije terena, velikog broja mostova, vijadukta i tunela, ali i poteškoća koje su se javile prilikom gradnje kao što su klizišta i podzemne vode.

Na tu 'spektakularnu' ranije najavljenu svečanost došao je tek predstavnik JP Autoceste FBiH inženjer Reuf Kadrić koji je istakao da je kompletna dionica autoputa duga oko 11 kilometara te da se radi o vrlo zahtjevnom projektu, prvenstveno zbog konfiguracije terena.

Radne dizalice još uvijek su na lokacijama, a nisu završeni radovi ni na naplatnim rampama.

#BiH #AdnanTerzić #JPAutocesteFBiH