SARAJEVO, (Patria) - Na nastavku današnje sjednice Skupštine KS premijer KS Edin Forto povukao je tačku Prijedlog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o uređenju saobraćaja na području Kantona Sarajevo-skraćeni postupak; iz tehničkih razloga.
Usvojen je Prijedlog Zakona o dopuni Zakona o inspekcijama Kantona Sarajevo- skraćeni postupak.
Ministar saobraćaja Adnan Šteta predstavio je Nacrt Zakona o javnom prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo.
Zastupnike je zanimalo da li usvajanje ovog zakona stvara pretpostavke za odlazak Grasa u stečaj kao i šta je sa zaposlenicima Grasa koji su stekli uvjete za penziju a nisu im izmirene obaveze i ne mogu ostvariti penziju.
“Postavljamo jasne uslove za operatere koji će vršiti prijevoz. Odlazak Grasa u stečaj je zasebna tema, i vjerujem da ćemo već na narednoj Skupštini imati temu samo GRAS i diskutovati o načinu javnog prijevoza. Ovaj nacrt zakona ne znači odlazak Grasa u stečaj", kazao je Šteta.
Ministar je najavio osnivanje direkcije ili agencije za javni prijevoz koja će se baviti i tarifnim sistemom i naplatom karata.
"Promijenit će se tarifni sistem. Neće raditi nikakva privatna firma već kroz Ministarstvo odnosno tu direkciju ili agenciju. Imamo problem zbrinjavanja uposlenika GRAS-a koji trebaju u penziju. Bilo kakve radnje u kojoj bi određeni ljudi bili višak će podrazumijevati zbrinjavanje radnika. Neće otići niko u penziju a da nema uplaćen penzijski staž", kazao je Šteta.
Javna rasprava o Nacrtu zakona trajat će 60 dana.
"Mi od Sarajeva pravimo evropsku prijestonicu. I ne može javni prijevoz stati u 12 sati. Radno vrijeme se može u okviru ovog zakona produžiti", kazao je ministar saobraćaja.