(Patria) - Korištenje Twittera u SAD-u palo je za više od jedne petine otkako ga je Elon Musk kupio i preimenovao u X, pokazuju podaci kompanije koja se bavi praćenjem aplikacija Sensor Tower, piše The Guardian.
Početkom februara 2024, broj dnevnih korisnika ove društvene mreže u Americi pao je za 23 posto u odnosu na novembar 2022., odmah nakon što je Musk završio svoje preuzimanje.
Sve ostale veće društvene mreže doživjele su smanjenje u istom periodu, ali nijedna nije zabilježila pad broja korisnika ni blizu kao X.
Najbliži je TikTok, koji je pao za malo manje od 10 posto, dok su Facebook, Instagram i Snapchat imali pad korisnika manji od pet posto, prema podacima koje je prvi objavio NBC News.
Globalno gledano, X je nešto bolje prošao, izgubivši 15 posto svojih korisnika i smanjivši se na 174 miliona dnevno aktivnih korisnika, prema podacima Sensor Towera.
Analitička kompanija ne prati korisnike koji posjećuju društvenu mrežu putem weba, niti one koji koriste desktop aplikacije, već samo one koji koriste mobilne aplikacije.
Iako X nije odgovorio na zahtjev za komentar The Guardiana, kompanija je implicitno odbacila tvrdnje Sensor Towera u javnoj objavi.
U nepotpisanoj poruci, saopšteno je da "250 miliona ljudi svakodnevno koristi X", da ih 550 miliona posjećuje svakog mjeseca, te da su "dnevno prosječno vrijeme provedeno na platformi" i "minute dnevnih aktivnih korisnika" porasli u poređenju s prošlom godinom.