Članak

ZBUNILI KORISNIKE

Kad Korčula postane Rovinj: Hrvatska turistička zajednica obrukala se objavom na Facebooku

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) propisno se osramotila jučerašnjom objavom na svojoj Facebook stranici.

(Patria) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) propisno se osramotila jučerašnjom objavom na svojoj Facebook stranici.

Iz HTZ-a su pratioce pozvali da posjete hrvatski otok Korčulu te napisali: "Gdje šarm povijesti susreće tirkizno more."

No, u objavi su priložili fotografiju Rovinja, što je zbunilo korisnike, većinom strance koji su brzo primijetili grešku.

U komentarima su ljudi nastojali ispraviti HTZ da se ne radi o Korčuli, već Rovinju, a oni očito bolje znaju Hrvatsku od institucije koja je promoviše, piše Morski.hr.

Objava je stajala gotovo 16 sati dok nije izbrisana, a screenshot objave pogledajte ispod.

U HTZ-u su u saopštenju objasnili svoju grešku, za koju kažu da je nenamjerna.

"Poštovani, objava na društvenoj mreži Facebook posljedica je nenamjerne greške SM agencije s kojom sarađujemo i koja je angažovana za podršku u provedbi Facebook aktivnosti na inozemnim tržištima.

U ovom slučaju riječ je o programiranom postu koji je automatski objavljen.

Post je uklonjen čim je uočena greška jer ne postoji mogućnost ispravke/zamjene same fotografije u unaprijed programiranim objavama.

Također, ovom se prilikom zahvaljujemo našim vjernim i brojnim pratiocima na društvenoj mreži Facebook na razumijevanju i dobronamjernom ukazivanju na nenamjernu grešku", poručili su iz HTZ-a.

#Hrvatska #korčula #Region #rovinj