(Patria) - Reklame na autobusima i tramvajima uskoro će biti stvar prošlosti, vraćamo im plavu boju. Tu se radi o vizuelnom zagađenju i nećemo dozvoliti da se grad pretvara u šoping-centar.
Najavio je to jučer zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, dodavši da su prilikom preuzimanja vlasti u Gradu Zagrebu zatekli niz nepovoljnih ugovora, kao i da je posrednik između oglašivača i ZET-a bila privatna kompanija koja je tu uslugu godišnje plaćala četiri miliona kuna.
Tomašević je još prije godinu najavio uklanjanje reklama iz tramvaja, no sada je prelomio i rekao da će se na tramvajima naći reklame ugovorene u sljedeća tri mjeseca, a nakon toga slijedi potpuno uklanjanje.
Poznato je, naime, da je ugovor sa ZET-om imala kompanija Info Media Group d.o.o., čiji je direktor u oktobru prošle godine u Jutarnjem listu najavio tužbu u slučaju da dođe do raskida ugovora.
U Zagrebu, inače, u segmentu javnog oglašavanja vlada potpuni haos, a širom grada mogu se vidjeti sve moguće forme vanjskog oglašavanja postavljene bez reda, ukusa, a i pravila, čini se, piše Jutarnji list.
S kojeg se god aspekta, kažu stručnjaci, to stanje sagleda, od sigurnosnog u saobraćaju, preko onečišćenja, pa do vizuelnog identiteta grada, ono je u haosu, a da ni ne ulazimo u to koliko Grad Zagreb i njegova kompanija Zagreb plakat gube zbog ilegalnog oglašavanja.
I sam gradonačelnik u martu je najavljivao uklanjanje ilegalno postavljenih plakata, što je očito tek sada došlo na dnevni red.