Članak

ASA BANKA

Aida Mušić, direktor Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima: Građanima je bitna sigurnost i stabilnost

ASA Banka nedavno je predstavila još jedan u nizu svojih inovativnih proizvoda. Ovoga puta, tržištu je ponuđen "Kredit bez briga", nenamjenski i zamjenski kredit sa fiksnom kamatnom stopom, no ono što ovaj proizvod čini jedinstvenim na tržištu jesu pogodnosti u vidu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja i pregledi u okviru paketa Medic Basic.

Proizvod je nastao kao rezultat uspješne suradnje ASA Banke sa ASA CENTRAL Osiguranjem i Eurofarm poliklinikama, a iz banke poručuju da žele olakšati svakodnevni život građana Bosne i Hercegovine te zadovoljiti njihove stvarne potrebe.

Razgovarali smo sa Aidom Mušić, direktoricom Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i
poduzetnicima, kako bismo saznali više o ovom novom proizvodu ASA Banke, kao i o trenutnoj poziciji ove banke na tržištu i planovima za budućnost.

ASA Banka često ističe kako pri kreiranju novog proizvoda uvijek u obzir uzima trenutne potrebe građana BiH. Prilikom kreiranja „Kredita bez briga“ čime ste se rukovodili?

Mušić: Mi u ASA Banci vrlo ozbiljno shvatamo potrebe stanovništva BiH i sa velikom pažnjom slušamo naše klijente, a nije rijetkost da ih i direktno pitamo šta im je bitno. Informacije koje dobijemo pomažu nam u kreiranju novih proizvoda koji su često jedinstveni i specifični na našem bankarskom tržištu, a upravo takav je i „Kredit bez briga“.

Ovaj nenamjenski i zamjenski kredit sa fiksnom kamatnom stopom i dobrovoljnim zdravstvenim osiguranjem odgovor je na potrebe naših klijenata za većom finansijskom sigurnošću, ali i podrška u očuvanju onog što je najvažnije – zdravlja. Jako smo ponosni što smo sa novom ponudom, uz atraktivne finansijske uslove, uspjeli osigurati posebne benefite u oblasti osiguranja i zdravstva, čime smo našim klijentima ponudili novi nivo stabilnosti i sigurnosti. Moram dodati kako "Kredit bez briga" predstavlja nastavak naše politike fiksnih kamatnih stopa za zamjenske i nenamjenske kredite koju smo započeli protekle godine. Podsjetiti ću vas kako je ASA Banka u jeku podizanja kamatnih stopa, odlučila da kamatne stope na novim, kao i već izdatim kreditima neće povećavati, jer smo bili spremni preuzeti dio tereta naših građana.

Ostajući dosljedni plasmanu kredita sa fiksnom kamatnom stopom našim klijentima omogućavamo da se osjećaju sigurno tokom čitavog perioda otplate kredita. ASA Banka je ponosna na svoju ulogu vodeće domaće banke i posvećeni smo našem cilju pružanja
finansijske sigurnosti građanima Bosne i Hercegovine.

ASA Banka je i ranije ostvarivala saradnju sa mnogim kompanijama kako bi odgovorila na potrebe klijenata. No, „Kredit bez briga“ je specifičan jer povezuje kompanije koje su članice ASA grupacije?

Mušić: Tako je. Ovaj put smo udružili snage sa ASA CENTRAL Osiguranjem i Eurofarm poliklinikom, te iskoristili snagu sinergije čiji je rezultat „Kredit bez briga“. Iako novi nenamjenski i zamjenski kredit sa fiksnom kamatnom stopom, uz minimalnu naknadu za obradu kredita, nudi novi nivo fleksibilnosti za različite potrebe klijenata, njegov dodatni benefit jeste dobrovoljno zdravstveno osiguranje u iznosu do 1.000,00 KM. Radi se o Medic Basic paketu zdravstvenog osiguranja, jednom od paketa iz redovne ponude ASA CENTRAL Osiguranja kojeg naši klijenti zbog brojnih pogodnosti vrlo često biraju.

Vjerujemo da smo uspjeli našim korisnicima omogućiti da se kvalitetnije brinu o svom zdravlju, jer su im na raspolaganju specijalistički ljekarski pregledi i dijagnostički postupci koje mogu redovno koristiti. Omogućujući da se pregledi mogu obaviti u Eurofarm poliklinikama na više od deset različitih lokacija u BiH, vjerujemo da smo uspješno podigli standard u pružanju zdravstvenih usluga. I na kraju mogu reći da ovakve saradnje, u čijem fokusu su bh. građani, predstavljaju zaista pravo zadovoljstvo, ali i izuzetnu motivaciju da i u budućnosti nastavimo sa sličnim i boljim akcijama.



Kakvi su planovi ASA Banke za svoje klijente u Bosni i Hercegovini u narednom periodu?

Mušić: Naša strategija za razvoj usmjerena je na poboljšanje iskustva naših klijenata u banci, s posebnim naglaskom na digitalizaciju i raznovrsne proizvode izvan tradicionalnog bankarskog sektora. Kada je riječ o uslugama za građane, planiramo razvijati proizvode u oblastima poput zdravstva, osiguranja, bankarstva i digitalnog poslovanja. Putem stalnog jačanja naših programa vjernosti, nastavljamo kreirati specifične proizvode i usluge za naše klijente, pružajući im tako jedinstveno iskustvo koje ne može ponuditi nijedna druga banka na tržištu.

Svjesni smo važne uloge preduzetnika u ekonomiji Bosne i Hercegovine i kontinuirano podržavamo male i srednje kompanije. Ponosno možemo reći da smo pratili razvoj nekih kompanija od samih početaka, a koje su danas uspješne i održive kompanije. U sklopu ove aktivnosti, uz podršku Svjetske banke, potpisali smo sporazum o kreditnoj liniji u iznosu od 10 miliona KM sa Razvojnom bankom Federacije Bosne i Hercegovine. Ova kreditna linija nudi povoljne uslove za finansiranje mikro, malih i srednjih preduzeća u Federaciji Bosne i Hercegovine, sa posebnim fokusom na podršku ženama, mladim preduzetnicima i preduzećima u manje razvijenim regionima. Naravno, također smo usmjereni na finansiranje ključnih investicija koje se trenutno realizuju u Bosni i Hercegovini.

Mislim da je potpun jasan pravac našeg djelovanja, a to je da nastavljamo i dalje pažljivo
osluškivati i prepoznavati potrebe društva te raditi na poboljšanju kvaliteta života građana i cijelog društva.

#Ekonomija #AidaMušić #ASABanka #krediti #namjenski #nenamjenski #kamata