(Patria) - Usvajati zakone, deklaracije, rezolucije ili druge političke akte kojima se potvrđuje izvršenje genocida koji je pravosnažnim sudskim presudama prethodno već dokazan, predstavlja samo novu potvrdu licemjernosti Svijeta koji je svoju licemjernost već pokazao kada nije, iako je mogao i bio pravno obavezan spriječiti izvršenje zločina genocida - kaže Sifet Kukuruz, pravni ekspert.
"Umjesto da političku energiju uloži u konkretne aktivnosti na poništavanju efekata i rezultata zločina agresije i genocida, koje je pravno i politički moguće poništiti, Svijet svoju licemjernost ponovo pokazuje tako što navodno politicki potvrđuje, priznaje ili prihvata činjenice koje su sudski već utvrđene.
Zašto se danas ignoriše činjenica da se pravna vjerodostojnost i validnost pravosnažnih sudskih presuda uopšte ne dokazuje?", pita se Kukuruz.
Dodaje da svako dokazivanje i potvrđivanje pravosnažnih presuda nužno implicira njihovo osporavanje ili, u najblažoj mjeri kazano, nužno vodi njihovoj relativizaciji.
"Odnos prema sudskim presudama se ne može i ne smije zasnivati na političkom stavu, jer onaj ko ima potrebu da pravnu istinu verifikuje političkim stavom, ne/svjesno legitmira postojanje i suprotnog političkog stava. U ime Istine i budućnosti čovječanstva sudske presude se, kao pravni akti, moraju sačuvati od političkog stava. Zašto dokazivati već dokazano? Kome pravna istina nije dovoljna istina? Da li se na takav način potkopava autoritet najznačajnije svjetske sudske instance? Da li se na takav način negira, relativizira ili umanjuje pravni značaj sudskih presuda i da li se politika stavlja iznad prava? Da li je autoritet politike iznad autotiteta prava? Da li to znači da je prava istina samo ono što odredi i prihvati politika?", pita se Kukuruz.
On dodaje da svijet koji ima potrebu da tako postupa samo pokazuje da princip u njegovom postupanju i dalje ostaje politika/nstvo, a ne pravo. A to je već igra s vatrom ili pakt s đavolom.
"Pitanje priznavanja sudskih presuda i njihovog izvršavanja, nije i ne može biti političko, nego isključivo pravno pitanje. Ako na ovom svijetu još ima pravde za ubijene i preživjele žrtve genocida, onda se ona nalazi u iskazivanju isključivo pravnog, a ne političkog stava prema presudama za genocid. Politički stav prema zločinu može biti važan samo onda ako pravni pristup ne bude moguć. Međutim, u tom slučaju, politički stav, suštinski prestaje i biti važan. Ako parlamenti i skupštine zamijene sudnice onda pravda prestaje da se vrši, a to onda znači da je Svijet već propao", dodaje Kukuruz.