Sarajevska prehrambena industrija Sprind d.d. predstavila je prvi reklamni spot preveden na znakovni jezik pod sloganom „Radost tvog dana“ u okviru promocije nove linije suhih, dehidriranih Premium Pasti, prenosi Patria.
- Prošle godine smo kao prvi u Bosni i Hercegovini počeli proizvoditi Sprind Premium Pastu - svježu i zamrznutu tjesteninu, a sada je predstavljena i nova linija suhih, dehidriranih tjestenina pod ovim brandom. Nova linija ovih tjestenina proizvodi se po originalnoj italijanskoj recepturi, bez aditiva i konzervansa, a spremaju se za 5-10 minuta. Napravljene od najkvalitetnijih sirovina, velika su olakšica ženama i muškarcima koji žive užurbanim načinom života. Sigurni smo da će Campanelle i Tagliatelle oduševiti čak i najzahtjevnije ljubitelje italijanske kuhinje uz Sprind Premium Paste - navode iz kompanije Sprind.
Na ovu originalnu ideju, marketing tim Sprinda došao je spontano. Naime, željeli su svojom porukom doprijeti do svakog potrošača.
- Osobe oštećenog sluha se svakodnevno susreću sa problemima – čak je i odlazak doktoru ili u bilo koju drugu ustanovu veliki izazov jer niti jedna institucija u Bosni i Hercegovini nema tumača znakovnog jezika. U reklamnom spotu imamo priliku vidjeti tumača znakovnog jezika Berinu Čorić, koja je ovaj jezik naučila kroz odrastanje sa gluhim roditeljima. Nadamo se da ćemo na ovaj način ukazati na diskriminaciju osoba sa oštećenim sluhom, te da ćemo motivirati i druge da svako u svom domenu poslovanja i komuniciranja učini nešto slično - poručuju iz Sprinda.
Reklamni spot je snimljen u saradnji sa video produkcijom dron.ba.