Uporedo sa električnom rasvjetom, 1. maja 1895. godine, Sarajevom je krenuo kružiti i prvi električni tramvaj, koji je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču. Trasa električnog tramvaja išla je od Željezničke stanice, koja se nalazila kod današnjeg hotela "Bristol" pa do Latinske ćuprije. Vozila koja su korištena proizvela je firma "Simens-Sohukert" i bili su to prvi tramvaji nastali u njenim pogonima, piše agencija Patria.
Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika. Ovaj tramvaj imao je odvojene vagone za pušače i nepušače, a čak je, u početku, bilo i posebnih vagona za muškarce i žene. Vozači i kondukteri su imali pravila u oblačenju i održavanju higijene.
Povećan broj putnika tražio je značajne izmjene u režimu saobraćaja pa su, umjesto svakih 15 minuta, tramvaji kretali svakih deset minuta s polazne stanice. Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a nepunu godinu dana poslije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Preko Baščaršije 1923. godine šinama su povezane Obala i Titova ulica, a iza Tvornice duhana izgrađena je nova Remiza.
Svake godine KJKP Gras upriliči vožnju replikom prvog električnog tramvaja od Željezničke stanice do Boščaršije kako bi građani i turisti vratili se nakratko u prošlost i osjetili duh tog vremena. Inače, Sarajevo je jedan od prvih gradova Evrope koji su tada imali tramvaj.
Tako će biti i ove, već 3. maja s početkom u 10:00 sati bit će organizovana vožnja starim električnim tramvajem na relaciji Željeznička stanica – Baščaršija, u organizaciji Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo i KJKP "GRAS".