Kompanija dm u poslovnoj 2016/2017. godini u BiH je ostvarila promet od 143,9 miliona KM, kazao je na konferenciji za novinare održanoj u četvrtak u Sarajevu Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH prezentujući ostvarene rezultate i aktivnosti ove kompanije.
- Sveobuhvatna orijentacija na potrebe kupaca, stalne inovacije i investicije u asortiman, uređenje prodavnica, stručno i lično usavršavanje zaposlenika kao i širenje prodajne mreže i ove su godine doprinijeli ostvarenju izvanrednih rezultata koji se ogledaju kroz rast prometa od 14,1 posto u odnosu na prethodnu godinu, kazao je Šlosel.
Otvorenjem novih prodavnica u Tuzli, Sarajevu, Banjoj Luci, Kaknju i Posušju dm je proširio prodajnu mrežu koja trenutno broji 67 prodavnica u 39 bh. gradova.
- U prethodnom periodu smo preuredili i 11 postojećih prodavnica, te su ukupne investicije u nove i postojeće prodavnice kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra iznosile 7,2 miliona KM, kazao je Šlosel, dodajući da danas dm zapošljava 616 osoba.
Liderska pozicija dm-a na drogerijskojm tržištu BiH potvrđena je i uvođenjem nove cjenovne strategije UVIJEKPOVOLJNO, u sklopu koje je trenutno 2.500 proizvoda sniženo najmanje četiri mjeseca.
Protekle godine dm je prema riječima Emine Mušinović, voditeljice IT sektora, u projekte od opšte koristi uložio 228. 218 KM.
Šlosel je ovom prilikom najavio da će i u narednoj godini nastavili ulagati u zaposlenike, u dalje širenje prodajne mreže, a nove prodavnice će već naredni mjesec biti otvorene u Ljubuškom i Gračanici.
- Naredne godine podržaćemo i domaće proizvođače i to u razvoju novih proizvoda i njihovom plasiranju na bh. tržište, kazao je Šlosel.
Inače, cijeli koncern dm-a u Evropi u protekloj godini ostvario je promet preko deset milijardi eura, a prodajnu mrežu ove godine proširit će i na Italiju.