Članak

U BiH uvezeno 7.000 tona humanitarne pomoći

Upravni odbor Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH danas usvojio instrukciju o podnošenju PDV prijava za mjesec maj za poreske obveznike sa područja koja su zahvaćena katastrofalnim poplavama u

Upravni odbor Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH danas usvojio instrukciju o podnošenju PDV prijava za mjesec maj za poreske obveznike sa područja koja su zahvaćena katastrofalnim poplavama u BiH. Osnovni cilj ove instrukcije je da se pomogne privrednicima koji su pretrpjeli direktnu štetu u poplavama, pa će za obveznike, koji nisu u mogućnosti da to učine sami za njih PDV prijavu sa vrijednosti „nula“, dostaviti UIO u zakonskom roku do 10. juna 2014. godine, prenosi Patria.

Poreski obveznici za koje UIO podnese PDV prijavu za mjesec maj, dužni su do 10. jula 2014. godine podnijeti izmijenjenu PDV prijavu za mjesec maj zajedno sa junskom prijavom. U skladu sa ovom instrukcijom, poreski obveznici trebat će imati dokaz da su pretrpjeli štetu, a to su zapisnici koji se dostavljaju nadležnoj opštinskoj komisiji za procjenu i popis šteta.

Također, UO UIO jednoglasno je zaključio da nije potrebno donositi nove podzakonske akte koji bi dodatno precizirali uvoz humanitarne pomoći, jer je zakonom i prethodnim odlukama UO i Savjeta ministara BiH jasno propisano šta je neophodno dostaviti od dokumentacije da bi humanitarna roba bila oslobođena plaćanja svih dažbina, uz osnovne i neophodne kontrole na granicama.

UO UIO upoznat je na današnjoj sjednici da je do sada uvezeno oko 7.000 tona humanitarne robe u BiH kao pomoć za područja zahvaćena poplavama, te da su kontrole morale postojati kako bi bile spriječene eventualne malverzacije. UO zadužio je UIO da pripremi podatke o tome ko su krajnji korisnici humanitarne pomoći jer je prilikom uvoza moralo biti naznačeno kome se dostavlja, a i prema zaključku Savjeta ministara UIO je dužna dostaviti izvještaj o aktivnostima u vezi sa uvozom humanitarne robe, navodi se u saopćenju UIO BiH, navodi se u saopćenju UIO BiH.

 

#BiH