Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak Visoko četiri godine nakon akvizicije od strane AS GROUP bilježi gotovo stopostotno povećanje realizacije sa 18 miliona KM kolika je bila 2010. godine, na oko 35 miliona KM koliko se očekuje 2014. godine, prenosi novinska agencija Patria.
Pri tome treba istaći da su segmenti poput prodaje kafe i programa bosanske kuhinje gotovo u stopu pratili ovakvo povećanje realizacije, te da su uporedo razvijani i drugi programi poput praškastog i programa čokolade. Posebno raduje razvoj brendova.
- Zlatna džezva je postala jedan od najjačih bosanskohercegovačkih brendova. Zlatna džezva je vraćena na police, u potpunosti je dokazana Vispakova kompetentnost za kvalitet prave bosanske kafe, a prema nekim relevantnim istraživanjima Zlatna džezva ove godine je dosegla prvo mjesto u kategoriji lojalnosti bh. potrošača brendu u segmentu tradicionalnih kafa. Zlatna džezva je svojim komunikacijskim konceptom već sada postala planetarno poznata kao bosanska kafa, drugačija i posebna, prijatnog ukusa i nesvakidašnjeg osjećaja užitka - ćejfa. Sve je urađeno vlastitom pameću, a Vispak je dokaz da BiH ima brendove koji mogu konkurirati regionalnim i svjetskim proizvođačima - saopćeno je iz Vispaka.
Zlatna džezva, kao i ostali brendovi kao što su Begova čorba, Tajna, Laganini, Tarhana, Čajevi, Club, Tiru - Liru, itd., izvoze se sada već u 25 zemalja svijeta, i dostupni su u najvećim trgovinama na svijetu od američkog Wal Marta, preko Kauflanda, te regionalnih velikih tržnih lanaca.
U idućem periodu, u planu je investiranje u moderne tehnologije, sa kojima će se proširiti kapaciteti Vispaka. Kajnji cilj je izgradnja savremene tvornice po evropskim standradima.
Od 7. decembra 2010. godine, Vispak d.d. Visoko je dio AS GROUP koja zapošljava 2.700 radnika i u okviru koje uz Vispak, posluju kompanije Klas d.d. Sarajevo, AS d.o.o. Jelah, Oaza d.o.o. Tešanj, Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače - Tuzla, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj.