Svečana dodjela priznanja koja je održana 4. decembra u hotelu "Evropa" u Sarajevu zaokružila je peti po redu izbor Superbrandova u Bosni i Hercegovini. Brojne zvanice iz svijeta biznisa, marketinga i medija, kao i predstavnici organizacije Superbrands prisustvovali su ovoj proslavi, prenosi bh. novinska agencija Patria.
Nagrada Superbrands 2013./2014. dodijeljena je BH Telecomu, i nekim drugim kompanijama i brendovima.
- Najbolje tržišne marke u Bosni i Hercegovini ponovo su okrunjene globalnom nagradom Superbrands. Superbrands znak nije samo dekoracija na proizvodu, nego svojevrsno priznanje tržišnoj marki i šansa kompanijama da osvoje nove potrošače i zadrže lojalnost postojećih. To je u prvom redu priznanje za minuli rad, ali predstavlja i veliku odgovornost za budući rast i razvoj - izjavio je Zoran Sazdovski, Superbrands direktor regije Adriatic.
Više od 1.000 domaćih i međunarodnih brandova, raspoređenih u 27 kategorija, nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji s vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Ipsos Puls, Mareco Index Bosnia i Valicon). Za najbolje se glasalo na osnovu kvalitete, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog naboja. Tržišne marke koje su dobile prestižno priznanje Superbrands ove godine još jednom su dokazale da kvaliteta, prepoznatljivost, dugovječnost te emocionalna povezanost s potrošačima definitivno nadograđuju vrijednosti brandova i garantiraju opstanak i konkurentnost na domaćem i stranom tržištu.
Na svečanoj ceremoniji predstavljeno je i najnovije izdanje Superbrands publikacije. Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u više od 90 zemalja širom svijeta i ima za cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te promovirati disciplinu brandinga. Organizacija, trenutno, u svijetu sarađuje s više od 15.000 robnih marki iz različitih područja.