Povodom sve učestalijih pojava da elektronski i štampani mediji u Bosni i Hercegovini anketiraju građane o željenom pobjedniku izbora ili objavljuju rezultate takvih anketa provođenih od strane navodnih nezavisnih agencija za istraživanje javnog mijenja, Prva stranka upozorava građane da ne nasjedaju na ankete ovog tipa, jer su iste rezultat smišljene strategije političkih subjekata koji su posljednjih dvadeset godina bili neizostavan politički faktor koji je ovu zemlju povukao na dno.
Anketna pitanja postavljena su smišljeno na način da se građani mogu opredjeliti samo i jedino za nekoliko političkih partija koje se zadnjih dvadeset godina smjenjuju na vlasti, prenosi agencija Patria.
U ovim anketama nema mjesta za manje ili nove političke subjekte, i upravo je to osmišljen političko - marketinški koncept prema kojem svakodnevnim bombardovanjem rezultatima anketa kod birača treba izgraditi stav da je jedini mogući izbor unutar nekoliko političkih subjekata. Sve ovo tim prije, jer su glasači na ovim anketama aktivisti izbornih štabova vladajućih političkih partija. Podsjećamo javnost da je na ovim izborima učešće ovjerilo ukupno 113 političkih subjekata i da birači ove zemlje imaju izbor.
Istovremeno pozivamo i političke aktiviste ovih stranaka da svoju energiju utroše na pozivanje humanitarnih brojeva,, jer će na taj način utrošena energija i novac imati neki smisao. Prva stranka poziva i Regulatornu agenciju za komunikacije da ispita ovakvo ponašanje medija i političkih subjekata i da utvrdi da li je isto u skladu sa Pravilnikom o političkom predstavljanju.