Više od stotinu radnika Centra Skenderija, kao i zakupci poslovnih prostora u Skenderiji traže da Uprava poduzme hitne mjere unaprjeđivanja poslovanja ove državne kompanije u centru Sarajeva, kako bi radnici mogli dobiti zaostale plaće a zakupcima poslovnih prostora se povećao promet.
Kompanija uposlenicima duguje tri plaće i četiri topla obroka, a vlasnici restorana i butika u simbolu Sarajeva se žale kako posjeta Skenderiji konstantno pada, što direktno umanjuje i njihove prihode. Ukoliko kompanija nastavi putem kojim je krenula, zakupci će vrlo brzo otkazati ugovore sa kompanijom, što će više od stotinu uposlenika ovog privrednog centra dovesti u još nepovoljniji položaj.
Predstavnici zakupaca u Skenderiji u ponedjeljak su razgovarali sa ministrom privrede Kantona Sarajevo Emirom Hrenovicom. Novi sastanak sa ministrom, na kojem će se pridružiti i predstavnici uposlenika, najavljen je za ponedjeljak, a pokušat će se pronaći najbolje rješenje za ovu nekad perspektivnu sarajevsku kompaniju.
Hrenovica u razgovoru za novinsku agenciju Patria ohrabruje kako se radnici ne trebaju bojati za sudbinu Skenderije. Ako se, ubjeđen je, uključi samo malo mašte i volje, Skenderija već za dva mjeseca može početi lakše poslovati.
- Uprava i radnici moraju pronaći zajednički jezik. Dovoljno je da se samo malo poradi na promociji Skenderije, i gosti će ponovo početi dolaziti. To će povećati promet vlasnicima restorana i butika, i svi će biti zadovoljniji. Neka razgovaraju sa direktorima banaka, pošte, telekom operatera... Dovoljno je da se u Skenderiji otvori poslovnica samo jedne banke i to će također utjecati na porast prometa – rekao je Hrenovica.
- Skenderija je brend Sarajeva. Ljudi vole doći u Skenderiju, popiti kafu, prošetati, samo im treba ponuditi kvalitetne sadržaje.
Drugi dio priče o Skenderiji su veliki koncerti i utakmice, kaže Hrenovica, koji su se nekada organizirali u Skenderijinim dvoranama.
Naime, poznato je da Skenderija ima veoma dobre dvorane, koje treba nametnuti na tržištu i u njima ponovo početi organizirati velike manifestacije koje donose profit, piše Patria.