Članak

Direkcija tvrdi da je „Bosman“ voditelj konzorcija što je suprotno zakonu

Poslovi održavanja puteva na području KS za period 2013.-2017. godina povjereni su konzorciju „Bosman“ i „Prijedorputevi“, pri čemu je voditelj „Bosman“ iako zakon kaže drugačije.

Priča oko dodjele posla vrijednog četiri miliona maraka firmama „Prijedorputevima“ iz RS-a i „Bosmanu“ iz FBiH za održavanje cesta u Općini Ilidža i brze ceste do Blažuja koje im je dodijelila Direkcija za puteve KS se ne stišava, piše novinska agencija Patria.

Tako je Direkcija uputila dopis firmi „Sarajevoputevi“ u kojem stoji obrazloženje ko je zapravo voditelj konzorcija. Navodi se da su poslovi održavanja puteva na području KS za period 2013.-2017. godina povjereni konzorciju „Bosman“ i „Prijedorputevi“, pri čemu je voditelj konzorcija „Bosman“. Naglašeno je i da su ponudili najnižu cijenu, a s druge strane iz „Sarajevoputeva“ se pitaju kako onda automatski nisu eliminirani zbog neprirodno niskih cijena, jer su firme sa dugogodišnjim iskustvom na održavanju cesta približno dale iste cijenu, a konzorcij „Bosman-Prijedorputevi“ čak 15 posto nižu cijenu.

Tvrdnje Direkcije da „Bosman“ vrši ulogu voditelja konzorcija dodatno baca sumnju na cijeli proces, jer u Zakonu o cestama FBiH jasno stoji da „ukoliko više ponuđača učestvuje u ponudi (zajedničko preduzetništvo) vodeći partner mora zadovoljiti minimum 80 posto uvjeta svoje poslovne sposobnosti, odnosno iskustva na izvođenju istih vrsta poslova redovnog održavanja cesta“, piše Patria.

- Ponuđač treba imati prosječnu godišnju realizaciju na tim poslovima u posljednjih pet godina – stoji između ostalog u zakonu.

Samo prema ovom članu „Bosman“ nije mogao biti voditelj konzorcija, niti je mogao dobiti posao. Ipak, Adem Zolj, direktor Direkcije za puteve KS i dalje ostaje pri svom stavu da je proces proveden u skladu sa zakonom.

Podsjećamo, iz Sindikata „Sarajevoputeva“ prošle sedmice uputili su saopćenje u kojem se navodi da firma „Bosman“ ne posjeduje licencu za održavanje puteva i nikada to nije radila, te je ušla u konzorcij na čijem su čelu fiktivno „Prijedorputevi“ koji imaju licencu i koji održavaju preko 500 km puteva u RS-u“.

Članovi Sindikata izrazili su zabrinutost da ukoliko izgube ovaj posao može doći do otpuštanja radnika ili gomilanja duga prema radnicima te da će organizirati proteste ispred Vlade Federacije, jer su oni njihov vlasnik i Direkcije za puteve Kantona Sarajevo.

#Biznis