Članak

Nepoznati autori kreirali spot kontra USAID-ove kampanje "Glasaj ili trpi"

Nakon što je USAID, američka državna agencija u okviru kampanje "Glasaj ili trpi" objavila dva spota na popularnom „youtube“ kanalu osvanu je novi spot, koji govori kontra USAID-ovih.

Nakon što je USAID, američka državna agencija u okviru kampanje "Glasaj ili trpi" objavila dva spota o aktuelnoj situaciji u BiH, u kojima je navedeno da je 600.000 ljudi na granici siromaštva, više od pola miliona nezaposlenih, na popularnom „youtube“ kanalu osvanu je novi spot, prenosi novinska agencija Patria.

Za sada nepoznati autori spota „Reci ili trpi! Bosna i Hercegovina nije protektorat“, napisali su da je i ovaj spot kreirao USAID. Naravno, da je riječ o lažnom predstavljanju, jer u spotu se negativno govori o SAD i organizaciji USAID.

Zatražili smo i komentar Američke ambasade u Sarajevu te čekamo rekaciju, a spot možete pogledati ovdje

Inače, pravi spot USAID-a govori o tome kako je BiH najgora zemlja u Evropi za investicije, a vladine institucije povodom toga nisu učinile gotovo ništa. 

Spot u okviru kampanje "Glasaj ili trpi" možete pogledati ovdje

Organizacija USAID kojom američki narod pomaže druge narode širom svijeta, pozvao je u promotivnom spotu sve Bosance i Hercegovce da izađu na izbore 12. oktobra. 

#BiH