Nakon što je USAID, američka državna agencija u okviru kampanje "Glasaj ili trpi" objavila dva spota o aktuelnoj situaciji u BiH, u kojima je navedeno da je 600.000 ljudi na granici siromaštva, više od pola miliona nezaposlenih, na popularnom „youtube“ kanalu osvanu je novi spot, prenosi novinska agencija Patria.
Američka ambasada u BiH u dopisu upućenom našoj redakciji stoji da je na građanima da donesu odluku o rukovodstvu Bosne i Hercegovine.
- Želimo istaći da Sjedinjene Američke Države snažno stoje na poziciji odbrane univerzalnog ljudskog prava slobode izražavanja. Istovremeno, nastavljamo podržavati dimaničnu političku raspravu među građanima Bosne i Hercegovine. Naš cilj je da građani učestvuju u političkim procesima tako što će se fokusirati na ključna pitanja i glasanje. Ponovo naglašavamo da Sjedinjene Američke Države na ovim izborima ne promoviraju bilo kojeg kandidata ili političku stranku. Na građanima je da donesu odluku o rukovodstvu Bosne i Hercegovine - kažu iz Ambasade SAD-a u Sarajevu.