Neprofitna organizacija Ekopak je pokrenula kampanju kojom želi educirati građane o postojanju i značaju „Zelene tačke“, međunarodno zaštićenog znaka koji se može vidjeti na ambalaži brojnih proizvoda u BiH, prenosi novinska agencija Patria.
Članstvom u PRO EUROPE-u, BiH je postala 32. zemlja članica velike porodice evropskih operatera sistema za reciklažu i ponovno iskorištenje ambalažnog otpada, te je Ekopak postao i jedini ovlašteni davatelj prava na korištenje znaka „Zelena tačka“ za teritoriju BiH, ali i preuzeo obavezu iz Brisela da uredi tržište po pitanju dozvoljenog korištenja i informisanja krajnjih potrošača o značenju i značaju tog znaka na ambalaži proizvoda.
Kao dio kampanje, Ekopak organizira promocije u tržnim centrima širom BiH gdje se građani mogu informisati o značaju „Zelene tačke“, te kako kupovinom proizvoda koji na sebi imaju ovaj znak, kao pojedinci, daju doprinos očuvanju okoliša. Oko 300 miliona građana ima pristup razdvojenom odlaganju ambalažnog otpada koji se finansira od strane članica PRO EUROPE-a, tj. operatera sistema kakav je i Ekopak.
Prva promocija počinje u Robnoj kući Boska u Banjoj Luci, u subotu 20. decembra u 17 sati. Tokom promocije, uz informisanje o „Zelenoj tački“, osviješteni građani koji kupuju proizvode sa ovim znakom, mogu osvojiti i simbolične nagrade, dok je za djecu pripremljen kutak za crtanje i fotografisanje na interesantnom panou.
Ekopak poziva sve građane, potrošače, da pri kupovini daju prednost proizvodima sa "Zelenom tačkom", jer tako daju lični doprinos očuvanju okoliša, ali ujedno i motivišu kompanije da se odgovorno ponašaju prema otpadu koji nastaje upotrebom njihovih proizvoda. Jer znak „Zelene tačke“ ukazuje na to da kompanija koja ga koristi finansira uspostavu sistema za reciklažu i ponovno iskorištenje ambalažnog otpada putem prvog ovlaštenog operatera Ekopaka.
Nakon Boske u Banjoj Luci, promocije se nastavljaju u Bihaću, 21-22. decembra (City Centar i Bingo), Mostaru 24. decembra (Mepass Mall), Zenici 25. decembra (Džananović), Tuzli 26-27. decembra (Omega i Konzum), te u Sarajevu 28-30. decembra (BBI, SCC i Importanne).
Opći cilj Ekopak kampanje je podizanje svijesti o postojanju znaka "Zelena tačka", o značaju i prednostima njenog postavljanja na ambalažu proizvoda, kako za potrošače, tako i za kompanije.