Donošenje odluke o nazivu automobila sličan je proces onome kada roditelji biraju ime za svoje dijete. To je nešto vrlo emocionalno, nešto što treba da traje čitav život – objasnila je Vincenza Magliocco, direktorica odjela za Produkt Marketing modela Ibiza u kompaniji SEAT, prenosi bh. novinska agencija Patria (NAP).
Kada je u pitanju SEAT Ibiza, ime je dobila 80-tih godina kada je došlo do naglog razvoja turizma u Španiji. U okviru strategije kompanije SEAT da svakom modelu dodijeli ime po nekom od španskih gradova, ime ostrva Ibiza je za ciljnu skupinu ovog automobila - mladi, savremeni i opušteni ljudi mediteranskog duha – bio pravi izbor.
Lansiranjem prve Ibize, španska kompanija je krenula putem nezavisnosti i međunarodne slave.
- Ostrvo Ibiza, koje je postajalo destinacija za globalni turizam, nudilo je opciju koja je najbolje odgovarala željenom pozicioniranju novog modela – rekla je Magliocco. Po njenom mišljenju, naziv automobila je presudan i stoga treba da bude jednostavan, te da zvuči dobro na svim jezicima.
Gradonačelnica Ibize Virginia Mari vjeruje da je ime popularnog ostrva kompaniji SEAT donijelo veliku korist. Vrijednosti imidža SEAT Ibize sadrže dinamičnost i mladalački duh ovog ostrva.
- Nakon četiri generacije, ovaj automobil nastavlja da impresionira istim vrijednostima, mladalačkim duhom i svježinom i istovremeno održava duh naše zemlje - kazala je Mari.
Poslije 30 godina, sa četiri generacije modela i oko 5 miliona prodatih automobila, Vincenza Magliocco vjeruje da je odabir naziva Ibiza za ovaj izrazito poularni model bio pravi hit. Iako je početni model vremenom evoluirao, postao zreliji, te napredovao u smislu savremenih tehnologija i kvaliteta, naziv Ibiza još uvijek odlično odgovara ovom modelu, te je mišljenja da će duh koji se krije iza prve Ibize nastale 1984. godine nastaviti da živi i u budućnosti, uključujući nove vrijednosti i savremene trendove, tako da će se priča o uspjehu nastaviti i u budućnosti, prenosi NAP.