Njemačka organizacija „Friedric Ebert“ ponudila je jučer u Banja Luci smjernice na koji način Bosna i Hercegovina treba brendirati 20 stvari po kojima zemlja može biti prepoznatljiva u svijetu, prenosi bh. novinska agencija Patria.
Za stručnjake iz „Friedric Ebert“ organizacije u top 20 bosanskohercegovačkih brendova može ući sarajevska Baščaršija, Stari most u Mostaru, Međugorje kao jedno od najpoznatijih katoličkih svetišta u svijetu, piramide u Visokom.
Među bh. brendovima može se naći i hrana poput livanjskog i travničkog sira, banjalučki i sarajevski ćevapi.
Od prirodnih ljepota BiH može brendirati Neretvu, Kozaru i Sutjesku, olimpijske planine, vodopad u Jajcu, kanjon rijeke Vrbas.
BiH može brendirati i neka imena ljudi poput Ive Andrića, Antuna Branka Šimića, Branka Ćopića.
Iz organizacije „Friedric Ebert“ predlažu da BiH brendira i Sarajevo Film Festival, stećke, samostane, džamije i manastire, Troju u Gabeli, sevdalinke, a od kompanija koje mogu biti prepoznatljivi bh. brendovi predložili su tuzlansku sol i vina Žilakva i Blatinu.
Arheolog Semir Osmanagić rekao je ranije za agenciju Patria kako je BiH mala zemlja, ali da ima dvije svjetske atrakcije: Bosanske piramide i svetište u Međugorju, piše NAP.