Članak

Neophodan stalni kontakt između klijenata i Hypo banke do iznalaženja konačnog rješenja

Na telefonskoj sjednici održanoj danas, 5. februara 2015. godine, Stalni odbor za finansijsku stabilnost razmatrao je ponudu koju je dostavila Hypo-Alpe-Adria-Bank

Stalnom odboru za finansijsku stabilnost, dana 5. februara 2015. godine, dostavljeno je zajedničko očitovanje Hypo-Alpe-Adria-Bank iz Mostara i Banje Luke prema preporuci Stalnog odbora za finansijsku stabilnost od 27. januara 2015. godine, a koja se odnosila na pitanje rješavanja problema otplate kredita u švajcarskim francima, prenosi novinska agencija Patria.

Na telefonskoj sjednici održanoj danas, 5. februara 2015. godine, Stalni odbor za finansijsku stabilnost razmatrao je ponudu koju je dostavila Hypo-Alpe-Adria-Bank.

Imajući u vidu da se radi o obligacionim odnosima koji proističu iz ugovora između banke i klijenta, te kako Stalni odbor za finansijsku stabilnost ne može postavljati pravne zahtjeve za bilo koju stranu u ugovornom odnosu banke i klijenta, preporučuje se nastavak stalne komunikacije na relaciji banka – klijent do iznalaženja prihvatljivog rješenja za ugovorne strane.

Stalni odbor za finansijsku stabilnost ocjenjuje da je neophodan partnerski odnos između banke i klijenta i da je hitno iznalaženje rješenja u interesu kako klijenata, radi ograničenja dodatnih troškova, tako i banaka zbog reputacijskog rizika, rasta nekvalitetnih kredita, zahtjeva za dodatnim rezervacijama i direktnog uticaja na finansijski rezultat.

Stalni odbor za finansijsku stabilnost očekuje da u roku od dva mjeseca dobije informaciju od Hypo-Alpe-Adria-Bank o broju zaprimljenih i pozitivno riješenih zahtjeva za realizaciju rješenja u otplati klijenata korisnika kredita u švajcarskim francima, saopćeno je iz Centralne banke BiH.     

#Biznis