Bosanski lokum i rijeka Una definitno su atrakcija na sajmu hrane i ugostiteljstva „Gulfood” koji se od od 8. do 12. februara održava u Dubaiu, piše bh. novinska agencija Patria.
Osim Bosanskog lokuma i ljepotice Une, našu zemlju na sajmu predstavlja Zlatna džezva, Laganini, Wivia praline, Klasov Novi dan, Zlatni puder, Jaro, Burek, zatim voda Oaza, Love Kent medenjaci...
Ovo je najveći sajam hrane i ugostiteljstva u svijetu, a ove godine izlaže više od 4.800 kompanija iz 120 zemalja svijeta. Ponajbolji bh. brendovi na sajmu Gulfood izlažu zahvaljujući prijateljskoj kompaniji „Balkan Trading“ iz Dubaia, koja već neko vrijeme radi na promociji bh. privrede u arapskim zemljama.
Direktor kompanije Klas Rusmir Hrvić rekao je da svi koji su probali Bosanski lokum kazali su da ništa slično nisu jeli.
- Naši proizvodi kao što su Vispakova Zlatna džezva, Laganini, Wivia praline, Klasov Novi dan, Zlatni puder, Jaro, Burek, zatim voda Oaza, ali i Love Kent medenjaci, i drugi koje smo izložili, izazvali su veliku pažnju posjetitelja. Ipak, najveća potražnja na našem štandu bila je za Bosanskim lokumom. Svi koji su ga probali priznaju da ništa slično i ukusno do sada nisu jeli.
Učešće na ovogodišnjem Gulfood-u predstavlja za nas zanimljivo iskustvo, i reakcije posjetitelja su nas dodatno uvjerile u ispravnost našeg insistiranja na vrijednostima i neponovljivosti ukusa bosanskih jela, pića i poslastica koje su pravo otkriće za cijeli svijet - kaže Hrvić.
Očekuje se da će ovogodišnju smotru svjetskih proizvođača hrane posjetiti više od 85.000 gostiju iz 172 zemlje, piše NAP.