SARAJEVO, (Patria) - Media Bootcamp, koji je okupio 40 studenata svih javnih univerziteta u Bosni i Hercegovini u sklopu projekta Evropske unije "Generation Change", završio je nakon tri dana intenzivnih treninga.
Uz pomoć stručnjaka iz sfere produkcije i filma, kao što su Aida Begić, Mladen Đukić, Ermin Sočo, Uroš Bogdanović, Arma Tanović i Selma Rizvić, a kroz seriju radionica o produkciji, montaži, digitalnom oglašavanju, ali i medijskom plasiranju sadržaja, studenti su se upoznali sa osnovnim vještinama pisanje i razrade scenarija, procesom snimanja i montaže, te digitalnim marketingom.
Šef Odjela za komunikacije i glasnogovornik EU u BiH Ferdinand Koenig istakao je da je GenChange projekat jedinstven, s obzirom da studentima iz cijele države pruža platformu da se povežu te ih osnažuje da jasno izraze svoje misli, probleme i potrebe.
- Inspirisani smo idejama koje su proizašle iz diskusija ovih sjajnih mladih ljudi o tome na koji način mogu dati svoj doprinos u oblastima od kulturnog turizma i poduzetništva do digitalizacije i jačanja aktivizma. Radujem se tome što će zajedno kreirati - naglasio je Koenig.
Iako su na Media Bootcamp došli kao predstavnici 10 fakulteta, studenti sa istog odlaze kao 5 ujedinjenih timova koji će se u narednom periodu takmičiti u produkciji najboljeg spota o promociji Bosne i Hercegovine.
Najbolji tim će pored nagradnog putovanja u Brisel, biti u prilici da svoj kreativni video predstavi institucijama u srcu Evropske unije.
Evropska unija kroz projekat "Generation Change" želi uključiti studente dodiplomskih studija u cijeloj zemlji (uključujući svih 8 javnih univerziteta u BiH) u tematske diskusije, video produkciju te kreiranje digitalnih kampanja o pitanjima važnim za mlade u zemlji, ali i za napredak BiH ka EU.