Članak

RASPISAN TENDER OHR za dvomjesečnu medijsku kampanju o državnoj imovini izdvojio 67.769 KM

OHR svoje poruke već plasira na nekim od ovih programa, ali je otvoren za promjenu izbora medija, ukoliko mu agencija ponudi argumentirane prijedloge, navode u tekstu poziva. 

(Patria) - Ured visokog predstavnika raspisao je 15. maja tender za izradu media plana oglašavanja i provođenje aktivnosti potvrđenih u media planu na području Bosne i Hercegovine u vezi državne imovine. Poziv za ponude ostaje otvoren do 15. juna, dok bi se kampanja provodila od 1. jula do 31. avgusta. 

"Ured visokog predstavnika (OHR) poziva kompanije/agencije da dostave ponude za izradu media plana oglašavanja na TV stanicama i društvenim mrežama i provođenje aktivnosti potvrđenih u media planu na području Bosne i Hercegovine u periodu juli-august 2023", navodi se u pozivu. 

Određen je i budžet za ovu svrhu u iznosu od 67.769,50 KM bez PDV-a. 

"OHR traži kompaniju/agenciju koja će izraditi i implementirati media plan za kampanju informiranja javnosti na nivou Bosne i Hercegovine o važnosti rješavanja pitanja državne imovine kako bi  javnosti bilo jasno zašto treba podržati ove procese i kakva je šteta već pričinjena njihovim neprovođenjem", navodi se. 

Media plan treba sadržavati oglašavanje na TV i to emitovanje tri (3) TV animacije, svaka u trajanju od 30 sekundi, u udarnim terminima (prime-time) na sljedećim TV stanicama i prema raspodjeli ukupnog broja emitiranja: BHT1, FTV, RTRS, TV BN, TV NOVA BH.

OHR svoje poruke već plasira na nekim od ovih programa, ali je otvoren za promjenu izbora medija, ukoliko mu agencija ponudi argumentirane prijedloge, navode u tekstu poziva. 

Kada je riječ o oglašavanju na društvenim mrežama traži se direktni zakup na web portalima na osnovu analize posjećenosti te demografske i teritorijalne pokrivenosti ciljane publike, zakup oglasa kroz Google Ads, Facebook i Instagram oglasi (namjenski profili na ove dvije društvene mreže već postoje), te YouTube oglasi.

Media plan bi trebao staviti poseban fokus na publiku koja manje redovno prati online sadržaje putem mobilnih telefona ili računara, te su tako manje izloženi oglasima objavljenim na društvenim mrežama.

#BiH