Prehrambena divizija AS GROUP uspješno je predstavljena na poslovnom forumu i izložbi bh. proizvoda „Made in Bosnia & Herzegovina“, koji je održan u periodu od 16. do 18. novembra u Kuvajtu, saopćeno je iz ove kompanije, prenosi bh. novinska agencija Patria (NAP).
Kuvajćani su bili zadovoljni ponudom Klasa, Vispaka, Mastera, Kenta i Oaze.
Direktor korporativnih komunikacija AS GROUP Adis Hasaković koji je predstavljao Grupaciju na sajmu u Kuvajtu rekao je kako je ova kompanija predstavila oko 50 različitih proizvoda iz cijele AS Grupacije.
- Kuvajćani su bili prijatno iznenađeni onim što su vidjeli i probali, od Bosanskog lokuma, preko Tahan halve, zatim Zlatnog pudera, Jare, ali i Master štrudle, Kent petit keksa, Love medenjaka, Tajne, Laganinija, Vispak Club čokolade, i naravno vode iz srca Bosne – Oaze – rekao je Hasaković.
- Izvozimo u 27 zemalja svijeta što je dokaz naše konkurentnosti. Skoro 90% našeg izvoza odnosi se na zemlje Europske unije i Sjedinjenih Američkih Država. Nadamo se da je ovo prilika da pokušamo kod potencijalnih kuvajtskih partnera pronaći najbolji način da visokokvalitetni brendovi poput Klasa, Vispaka, Oaze, Mastera, Kenta i AS-a pronađu put do kuvajtskih kupaca i potrošača u većem obimu. Potencijali i interes s obje strane postoji.
Osim brojnih Kuvajćana, štand AS GROUP posjetili su i ambasador BiH u Kuvajtu Mehmed Halilović, predsjednik Privredne komore Kuvajta Abdul Wahab Al Wazzan i predsjednik Vanjskotrgovinske komore BiH Bruno Bojić.
Poslovni forum i izložba bh. proizvoda „Made in Bosnia & Herzegovina“ bila je još jedna dobra prilika za prezentaciju uspješnih primjera bh. privrede i najboljih bh. brendova.
- Obavili smo mnogo razgovora, bilo je mnogo ideja za saradnju i razvoj poslovanja, kao i mnogo pohvala za kvalitet – rekao je Hasaković. Dodao je da su se žene posebno zanimale za bosansku kuhinju. Neke su čak od njih obećale skuhati po jednu dolmu i bosanski lonac uz Vispakov začin Tajna, piše NAP.