Članak

Promocija linije smrznutih tradicionalnih proizvoda Klasa

Riječ je o pitama (burek, sirnica, zeljanica i krompiruša) i somunima u porodičnom pakovanju.

U četvrtak, 02. juna 2016. u objektu Bingo Kolodvorska (ulica Kolodvorska bb) bit će upriličena promocija linije smrznutih tradicionalnih proizvoda bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo, piše Patria.

Riječ je o pitama (burek, sirnica, zeljanica i krompiruša) i somunima u porodičnom pakovanju.

Pod sloganom „Okus koji pamtite oduvijek“, ovom linijom proizvoda Klas želi sačuvati i njegovati tradiciju BiH. Pite i somuni u Klasu se proizvode poluautomatizovano, predano, pažljivo i s ljubavlju, prema tradicionalnoj recepturi kakvu su stoljećima njegovale naše nane i bake, i onako kako smo navikli u svome domu. Upravo u tome je tajna njihovog prepoznatljivog kvaliteta.

Ova promocija nastavak je uspješne saradnje najveće bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo, i najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo. Zajednički cilj je jačanje domaće proizvodnje i promocija domaćih proizvoda. Medijima će se obratiti Tatjana Paunoski, rukovodilac Službe marketinga lanca Bingo, Dženana Pezer, brand manager u Klasu, te žene-domaćice koje će u svom domaćinstvu koristiti liniju tradicionalnih smrznutih proizvoda.

 

#Biznis