Članak

Neizmirena dugovanja: KJKP Toplane od građana potražuju 75,34 miliona KM

Preduzeće crpi sve raspoložive mogućnosti naplate potraživanja. Ulažu se maksimalni napori radi obezbjeđenja podataka o korisnicima u cilju ažuriranja baze podataka, radi ispravnog fakturisanja, a u

Naplata potraživanja od korisnika centralnog grijanja predstavlja jedan od prioriteta u poslovanju KJKP Toplane Sarajevo. Stanje ukupnih potraživanja na dan 20.05.2016. godine iznosi 82,52 miliona KM, od čega su utužena potraživanja 75,34 miliona KM, piše Patria.

Postoji nekoliko razloga koji onemogućavaju naplatu: nepostojanje centralne baze podataka o stambeno-poslovnom fondu i vlasnicima/korisnicima u Kantonu Sarajevo, a što direktno utiče na naplatu, nemogućnost iznalaženja podataka o trenutnom prebivalištu bivših korisnika stambenih prostora – korisnici koji su napuštali stanove (deložacija, prodaja), a ostavljali neizmirene obaveze, neprijavljivanje promjena od strane korisnika-vlasnika stambenih/poslovnih prostora, koje dodatno utječe na to da nije moguće izvršiti pravovremeno ažuriranje podataka, ispravno fakturisanje i naplatiti potraživanje.

Također, među razlozima su su i namjerno izbjegavanje plaćanja, otežano isključenje korisnika/dužnika, neadekvatna socijalna politika, nepostojanje adekvatnih i neimplementacija važećih propisa, neefikasnost suda zbog ogromnog broja predmeta.

Preduzeće crpi sve  raspoložive mogućnosti naplate potraživanja. Ulažu se maksimalni napori radi obezbjeđenja podataka o korisnicima u cilju ažuriranja baze podataka, radi ispravnog fakturisanja, a u konačnici i efikasnijeg utuženja.

Stručne službe planski i koordinirano rade na ažuriranju baze podataka, ostvarivanju kontakata sa korisnicima na terenu radi provjere razloga neplaćanja, poticaja na postizanje dogovora o  plaćanju na rate i rješavanju eventualnih spornih odnosa, sve s ciljem naplate potraživanja i zadovoljstva korisnika. Naplatom potraživanja osigurat će se plaćanje obaveza za isporučeni gas, što je uslov kvalitetne isporuke toplotne energije građanima Kantona Sarajevo.

Anketiranje o uslugama centralnog zagrijavanja

KJKP „Toplane - Sarajevo“ d.o.o. od 01. juna 2016. godine provode aktivnosti na anketiranju korisnika usluge centralnog zagrijavanja, kako bi dobile informacije o zadovoljstvu korisnika pruženom uslugom, došle  do spoznaje  stavova korisnika  vezanih za centralno grijanje, te  kako bi se sagledali  prijedlozi korisnika za poboljšanje kvaliteta usluge Toplana Sarajevo.

Anketa se provodi  u Centrima za korisnike Toplana Sarajevo: u ulici Semira Frašte broj 22., ul. Džemala Bijedića  broj 72 i u ul. Alipašina bb (u sklopu kotlovnice „Zetra“), u toku radnog vremena, a  s ciljem unapređenja kvaliteta usluge kao jednim od osnovnih principa certifikovanog sistema upravljanja kvalitetom Toplana kao i unapređenja i inteziviranja saradnje sa korisnicima usluge.

Anketa je dobrovoljna i anonimnog je karaktera. Anketa će se provoditi do 30. juna 2016. godine, a nakon obrade rezultata, isti će biti prezentirani i dostupni javnosti na web stranici Preduzeća www.toplane-sa.co.ba koja je grafički redizajnirana kako bi se na jednostavniji, pregledniji, brži i lakši način omogućio pristup svim  infomacijama korisnicima centralnog zagrijavanja. Nova redizajnirana web stranica će biti aktivirana i dostupna korisnicima od 10. juna 2016.godine.   

Verifikacija  mjerila toplotne energije

KJKP „Toplane - Sarajevo“ d.o.o. su shodno Zakonu o mjeriteljstvu BiH započele aktivnosti na demontaži, verifikaciji i ponovnoj montaži mjerila utroška toplotne energije kojima ističe rok od 5 godina. Do sredine septembra 2016. godine planirano je da se izvrši verifikacija 816 mjerila utroška toplote.  Od aprila 2016. godine pa do danas, izvršena je verifikacija 230  mjerila  utroška toplotne energije.

Akreditacija Službe laboratorija

Krajem marta 2016. godine izvršeno je ocjenjivanje na licu mjesta Odjela za mjerenje polutanata (Ispitni laboratorij) od strane tima  Instituta za akreditaciju BIH, a  u skladu sa BAS ISO 17025. godine u svrhu dobivanja akreditacije. Sredinom aprila tekuće godine izvršeno je ocjenjivanje na licu mjesta Odjela za verifikaciju mjerila toplotne energije (Inspekcijsko tijelo) od strane tima Instituta za akreditaciju BIH u skladu sa BAS ISO 1702.godine u svrhu akreditacije.

Za oba Odjela u toku je otklanjanje neusklađenosti koje su ustanovljene i prihvaćene od strane Tijela te je planirano da se do 17.06.2016.godine Institutu za akreditaciju BIH pismeno dostavi Izvještaj o provedenim akcijama sa dokazima čime se ispunjavaju uslovi za dobivanje potvrde za akreditaciju u narednom periodu.

#BiH