Ministar obrazovanja u KS Elvir Kazazović od kako je preuzeo funkciju radi po svome i uz konsultacije malobrojnih osoba iz Ministarstva, a da se struka o ključnim pitanjima skoro i ne pita ništa, piše novinska agencija Patria.
Tako je bez velikih analiza uveo prvačićima u Kantonu Sarajevo Engleski jezik i Informatiku te i dodatni sat Tjelesnog odgoja, a onda naknadno mimo zakonskih procedura nametnuo školama novu metodologiju za izradu Godišnjeg programa rada škole.
Prema novim dokumentima u prosvjeti u Kantonu Sarajevo, osnovci i srednjoškolci sa strabizmom ili dioptrijom statistički se svrstavaju među one s posebnim potrebama!
Jedinstveni materijal godišnjeg programa za osnovne i srednje škole, koji je Ministarstvo obrazovanja KS dostavilo nastavnicima radi pripreme za novu školsku godinu, šokirao je prosvjetare u glavnom bh. gradu. Posebno je sporan rok do kojeg su se morali dostaviti planovi, a u petak kasno popodne iz Ministarstva je upućen mail da su škole najkasnije do 10. septembra dužne dostaviti popunjene tabele kojih ima najmanje 30, dakle uoči samog Kurban-bajrama.
- Do sada je bio propisan Godišnji program rada škole pravilnikom o pedagoškoj dokumentaciji i evidenciji. Imamo propisane tabele usklađene sa Zakonom o Osnovnom odgoju i obrazovanju objavljene u službenim novinama o broju učenika, uposlenika, finansiranju, 40 časova sedmično i sve što je važno za funkcionisanje skole. Sada nam nameće novu metodologiju za izradu Godišnjeg programa rada škole sa podacima i tabelama koje nisu u skladu sa Zakonom. Sa tabelom koja tretira djecu sa poteškoćama svrstava strabizam, slabovidnost u posebne potrebe i još mnogo nelogičnosti – kaže naš izvor iz Ministarstva.
Kako saznajemo skoro sve škole pisale su primjedbe i direktori srednjih škola i direktori osnovnih. Također, na sastancima direktori su pokušali ukazati na nezakonitosti i na administrativnu opterećenost, jer škole faktički ništa ne mogu raditi u septembru nego ispunjavati Kazazovićeve tabele.
Ministar smatra da ove tabele bolje daju pregled planiranja uposlenika, jer ne dozvoljava da se išta osim časova računa u normu. Očito želi pokazati da učitelji razredne nastave nemaju normu pogotovo učitelji prvačića. Po njemu ništa se u školi ne radi osim časova. A, sekcije, slobodne aktivnosti, vođenje i pripreme priredbe, dodatna dopunska nastava to ministru očito ništa ne znači – dodaje naš izvor.
I pored svih primjedbi i sugestija struke da se sve doradi i uskladi sa novim Zakonom te kada stupi na snagu da se i primjenjuje kako bi se vratili u okvire zakonitosti odgovor Kazazovića bio je da se struka bespotrebno trudi, jer će on ostvariti svoj plan.