Direktor JP Autoceste FBiH Đenan Salčin prokomentirao je za novinsku agenciju Patria kuloarske špekulacije o njegovoj eventualnoj smjeni sa ove pozicije.
-Mi se u JP Autoceste FBiH ne bavimo kadrovskim križaljkama niti je to naš posao. Naš zadatak je da gradimo autoput i fokusirani smo na te aktivnosti. O svim kadrovskim pitanjima i eventualnim novim rješenjima u Upravi JP Autoceste FBiH odlučivat će oni koji su nama i dali povjerenje da obavljamo ovaj posao. Mogu reći da sam ponosan ovim što smo u 100 dana napravili u JP Autoceste FBiH, kaže Salčin i dodaje:
-Nakon ozbiljnog zastoja pokrenuli smo procese, otklonili uzroke zastoja na dionicama Koridora koje su u izgradnji i stvorili pretpostavke za izgradnju novih.
Kompletna dokumentacija za pripremu tendera za izgradnju najvećeg investicijskog projekta u BiH tunela Prenj je završena, a radi se intenzivno na pripremi dionice Mostar sjever-Mostar jug i o raspisivanju tendera za ove dvije izuzetno važne dionice će uskoro odlučivati Vlada FBiH.
Iako posljednjih dana predstavnici nekih opozicionih partija govore o zastoju na dionicama južno od Mostara, zastoja nema. Za most Počitelj čeka se finalno odobrenje finansijera EIB-a koje očekujemo u narednim danima nakon čega će biti potpisan ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem.
Što se tiče drugog LOT-a, tu me je praktično prvi radni dan zatekla situacija da se trebam složiti sa izborom skupljeg ponuđača jer se evaluacijom tendera odbacila najpovoljnija ponuda i preferirala izvođača skupljeg za 10 miliona KM. Uprava i Nadzorni odbor trenutno preispituju ovaj postupak i vrlo brzo će biti doneseno najbolje rješenje u interesu JP Autoceste FBiH i naše države.
Osim ovih kapitalnih pomaka preispitujemo i velike ugovore eksternih firmi po osnovu usluga a provodimo aktivnosti i na kvalitetnoj eksternoj reviziji po zaključku NO. Svjesni smo da ovakav odgovoran i profesionalan pristup mnogima ne odgovara, ali ovakav način rada smatram jedino ispravnim i za takav rad sam i dobio podršku.