Članak

World Halal Day 2016: Predstavljeni Asocijacija halal industrije BiH i AS GROUP

Jedan od ciljeva, istaknuto je na panelu, trebao bi biti promocija halal branda prvenstveno kod nemuslimana, u cilju izgradnje povjerenja kao zdravog, normalnog i prirodnog načina života, posebne kval

Drugog dana “World Halal Day 2016” koji se održava u Opatiji, na panelu posvećenom halal proizvodnji i halal turizmu predstavljeni su Asocijacija halal industrije BiH, AS GROUP kao vlasnik najvećeg broja halal brandova u BiH sa kompanijama Vispak d.d. Visoko i Klas d.d. Sarajevo, te prvi regionalni halal lifestyle portal halalmagazin.com, prenosi Patria.

Na panelu su učestvovali Adis Hasaković predsjednik Asocijacije halal industrije BiH, prof. dr. Midhat Jašić sa Univerziteta u Tuzli, Zvonko Hladnik vlasnik kozmetičke kompanije Milla d.d. iz Hrvatske, te Zoran Šimunić direktor kompanije Naše Klasje d.o.o. iz Hrvatske. Panel je moderirala Ida Alić PR Mešihata Islamske zajednice u Hrvatskoj.

U odgovoru na pitanje zašto je pokrenuta Asocijacija halal industrije BiH, Hasaković je odgovorio da je halal brand, i to jedan od najpoznatijih na svijetu, te da je sasvim prirodno da oni koji su investirali u njega, vode računa o njemu i unaprijeđuju njegovu vrijednost. S tim u vezi Asocijacija između ostalog ima za cilj da promovira halal kao brand, educira tržište o njegovom značaju, zatim zastupa interese halal industrije, i sudjeluje u regulaciji halal tržišta, kako bi osim interesa industrije zaštitili i interese i prava potrošača koji žele konzumirati halal proizvode i usluge.

Govoreći o šansama u oblasti halal turizma, Hasaković je istakao da se Bosna i Hercegovina bliži svom milionitom posjetitelju u 2016., što će ovu zemlju trajno pozicionirati na karti turistički zanimljivih destinacija, te da u tom kontekstu postoje ogromne šanse za razvoj halal turizma. Poznato je da ova grana privrede upravo preko HORECA kanala generira rast i razvoj ne samo FMCG sektora, već i uslužnih djelatnosti. S tim u vezi, Hasaković je kazao kako je potrebno raditi na kreiranju jedne regionalne strategije razvoja halal turizma koja bi rezultirala potpuno novom halal friendly turističkom regijom u ovom dijelu Evrope, a time i dovođenjem daleko većeg broja turista.

Jedan od ciljeva, istaknuto je na panelu, trebao bi biti promocija halal branda prvenstveno kod nemuslimana, u cilju izgradnje povjerenja kao zdravog, normalnog i prirodnog načina života, posebne kvalitete, i kao dodanu vrijednost proizvodima i uslugama.

Asocijacija halal industrije BiH osnovana je 2015. godine u okvirima Privredne komore FBiH, a okuplja vlasnike halal standarda certificiranog kod Agencije za standardizaciju halal kvalitete u BiH. Kompanije članice Asocijacije zajedno su u 2014. godini prometovale više od 1,5 milijardi KM. Ove kompanije zapošljavaju ukupno oko 8.000 radnika, sa kapacitetima proizvodnje hrane od 633.000 tona. Kao takva, Asocijacija halal industrije BiH predstavlja respektabilnu udrugu kako u domaćem tako i u inozemnim okvirima.

#Biznis