Najpoznatija interpretatorica bosanske sevdalinke Hanka Paldum zaštitno je lice prehrambene industrije Sprind d.d. Sarajevo u kampanji „Recept dobre sofre“. Osim medijske promocije Sprindovog hljeba, jufki i kolača, planirano je da se Hanka Paldum druži sa potrošačima u većim trgovačkim centrima širom BiH.
- Hanka Paldum je istinski čuvar bh. tradicije, a ujedno i uspješna savremena žena koja u mnoštvu poslovnih obaveza rado odvaja vrijeme za pripremu zdrave i kvalitetne hrane sebi, svojoj porodici i prijateljima. Upravo zbog toga Hanka je bila naš prvi i jedini izbor, i sretni smo što je bez dvojbe pristala da učestvuje u kampanji „Recept dobre sofre“. Od ideje od realizacije prošlo je samo tri mjeseca, a to mnogo govori o Hankinom profesionalnom odnosu prema poslu. Snimali smo u Tuzli, u produkciji agencije „Arthur“ - objasnila je Lamija Isaković, brand manager u kompaniji Sprind.
Kampanja se odnosi na tri brenda kompanije Sprind - Polubijeli hljeb, Jufke i Kolači, ali i novi korporativni slogan „Recept dobre sofre“.
- Rado sam pristala na ovu saradnju, jer lično u svom domaćinstvu koristim proizvode kompanije Sprind. Sprind je kompanija sa dugom tradicijom, čiji proizvodi olakšavaju svakodnevnicu svake savremene žene. Kada nemam vremena razvijati jufke, biram Sprind jufku, jer znam da je tanka i kvalitetna baš kao ona kakvu i sama napravim. Kada želim počastiti drage goste baklavom, hurmašicom, ružicom, a nisam u prilici spremiti to u svojoj kuhinji, posežem za Sprind kolačima. Uz sve to, nema sofre bez Sprindovog hljeba.
Inače, preferiram kupovinu kvalitetnih domaćih brendova i u kontaktu sa svojom publikom i poznanicima uvijek promoviram značaj podrške domaćoj privredi. Saradnja sa Sprindom je moje prvo pojavljivanje u promociji prehrambenih proizvoda, pa je time moje zadovoljstvo veće. Izvorna bosanska kuhinja je čarolija i svi zajedno moramo njegovati i čuvati tradiciju od zaborava - rekla je diva sevdaha Hanka Paldum.