Premijer KS Elmedin Konaković kazao je da bi 24. maja Skupština KS trebala odobriti prinudnu upravu u GRAS-u koja bi trebala povući radikalne poteze u smislu racionalizacije i novih prihoda, piše agencija Patria.
- Ukoliko ni to ne uspije, a to ćemo znati u periodu od tri do četiri mjeseca, vjerovatno će se krenuti prema stečaju GRAS-a.
Premijer priznaje da je funkcionisanje GRAS-a dovedeno u pitanje da postoje nagomilani dugovi i da su zbog blokade računa od Poreske uprave FBiH morali se snaći za zaostale plaće te će to morati ponovo uraditi. Također, dug prema UIO BiH iznosi 19,6 miliona KM a rok za izmirenje duga je do 30. juna nakon čega će UIO pokrenuti prodaju vozila ovog preduzeća i to 18 zglobnih autobusa, 10 minibusa i 8 tramvaja.
- Nije jedini problem UIO BiH. Da jeste mi bismo ga lako riješili, ali ima puno više problema – kaže premijer.
Na pitanje da li će se Vlada KS potruditi da Sarajevo ne ostane bez prijevoza, Konaković je kazao:
- Naravno, to je ključni zadatak za Vladu. Prijevoza mora biti bez obzira na stanje u GRAS-u po cijenu da izmislimo nekih novih 50 autobusa, javni prijevoz ne smije i neće stati. Imamo neke alternative ukoliko se to desi. Jedna je tema GRAS, a druga javni gradski prijevoz – kaže premijer.
Inače, prodaja vozila GRAS-a dva puta je već odgađana. Ratko Kovačević, portparol UIO BiH za agenciju Patria ranije je pojasnio da se dug GRAS-a godinama gomilao, a zbog čega su obračunate i zatezne kamate. Dug GRAS-a samo prema UIO BiH nastajao je u periodu decembar 2012. - juli 2015. godine.
Prema procjenama dug GRAS-a po različitim osnovama veći je od 100 miliona KM. Ranije je premijer KS Elmedin Konaković kazao da Vlada KS nema 100 miliona KM kako bi vratila dug ovog preduzeća koje godinama već ima probleme. A pitanje je koliko je GRAS daleko od stečaja?