Iz nove uprave Javnog preduzeća Vodovod i kanalizacija iz Vlasnice rekli su da niti jedan korisnik njihovih usluga ne smije biti diskriminiran. Naprotiv, trude se biti na usluzi podjednako i malim i velikim potrošačima.
Penzionerka iz Vlasenice, bošnjačka povratnica požalila se ranije Patriji da joj je račun za vodu u januaru iznosio nešto više od 600 KM, ili 477 kubnih metara vode. Poređenja radi, prema javnim podacima ViK-a Sarajevo iz 2011. godine potrošnja vode po stanovniku u glavnog grada BiH iznosila je 4,39 metara kubnih.
- Jasno je da jedna porodica ne može potrošiti 600 KM vode za jedan mjesec, ali moj problem niko ne želi saslušati – rekla je Patriji.
Dejan Krezović, direktor ViK-a iz Vlasenice, imenovan u februaru ove godine na ovu poziciju rekao je Patriji da se u slučaju visokog računa kod izvjesne povratnice najvjerovatnije radi o kvaru na cijevima ili nekom drugom dijelu, zbog čega je moglo doći do velike potrošnje vode.
- Svaki korisnik usluga ViK-a ima obavezu kontrolisati vodovodne instalacije od vodomjera do potrošača. Desi se da dođe do kvara na cijevima, voda se prosipa danima, a to niko ne prijavljuje. Ali, kada sat registruje potrošnju, onda to neko mora i platiti – rekao je Krezović.
Povratnici u Vlasenicu žalili su se da su im iz stare uprave ViK-a ranije ispostavljali i račune za ratni dug, iako su za vrijeme rata bili protjerani iz svojih domova.