Zlatna džezva, najpoznatiji brand bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak iz Visokog, ušla je u internacionalni maloprodajni lanac Kaufland na tržištu Hrvatske. Iz ove kompanije najavljuju nove aktivnosti u pravcu jačanja pozicije Zlatne džezve na ovom tržištu, kombinovano sa daljim unaprijeđenjem prodaje i promocije, uz neizostavne degustacije prave bosanske kafe iz najveće džezve na svijetu.
- Uspješno smo okončali pregovore za ulazak artikla Zlatna džezva 500 gr u markete Kaufland u Hrvatskoj. Odlično smo primljeni na ovom tržištu, kao ‘prijateljski brand’ iz susjedne Bosne i Hercegovine, a kolege iz Kauflanda su nam prenijele i prve reakcije kupaca kao što su - ‘kava je čudnovatog okusa i svi je hvale’. U svemu nam umnogome olakšavaju ‘gostovanja’ Vispakove Guinnessove džezve i masovne degustacije bosanske kafe koje organiziramo samostalno ili u okviru programa bosanskohercegovačkih kulturno – umjetničkih društava i udruženja. Posljednja takva bila je nedavno na prepunom gradskom trgu u Sisku - izjavio je Muhamed Muzaferija menadžer izvoza u kompaniji Vispak Visoko.
Na tržištu Hrvatske Zlatna džezva se nalazi u većini maloprodajnih lanaca, kao što su Konzum, Interspar, Kaufland, KTC, Brodokomerc, Metro cash & carry, Boso, Studenac, Jedinstvo, Arabesca, Mlin i pekare članice Ultre, i drugi, ističu u ovoj kompaniji.
Zlatna džezva se izvozi u 28 zemalja svijeta. Najviše se prave bosanske kafe, Zlatne džezve, nakon Bosne i Hercegovine popije i dalje u SAD-u, potom u Švedskoj i Sloveniji, a slijedi ih susjedna Hrvatska.
Zlatna džezva obilježava ove godine 45 godina postojanja. Naime, početkom aprila 1972. godine pokrenuta je proizvodnja u fabrici Vispak u Visokom, bosanskom gradiću bogatom poviješću, koji je u vrijeme srednjovjekovne države Bosne bio središte bosanskih kraljeva. Prvi proizvod koji je 7. aprila prije 45 godina počeo silaziti sa trake bila je upravo Zlatna džezva.