Članak

JU DOM ZDRAVLJA KS Mi vas plaćamo, zato dignite slušalice i otvorite nam vrata ustanova!

Ako ne vjerujete probajte otići u neki od Domova zdravlja KS ili neku drugu ustanovu.

Piše: A. Čorbo-Zećo


Niti jedna zdravstvena usluga nije suspendirana, uprkos Kovidu zdravstvene ustanove moraju ostati otvorene za sve druge bolesnike, samo hladni program se pomjera. Ovo je bajka koju slušamo skoro godinu dana, a u nju još vjeruju samo zdravi, ako ih uopće ima.

Ako ne vjerujete probajte otići u neki od Domova zdravlja KS ili neku drugu ustanovu. Iz ličnih iskustava građana zaključujemo jedno, u Dom zdravlja ne možete ući, jer će vas dočekati portir, koji će vas, ma šta da trebate unutra vratiti kući!

Podsjećamo javnost da je na mjesto direktora Doma zdravlja KS Muhamed Ahmić došao na ovu poziciju došao isključivo jer je SDA-u trebala jedna BOSS-ova ruka u Skupštini KS. 

Godinama je JU Dom zdravlja KS institucija za potkusurivanje političkih stranaka, a štetu trpe građani.

Iskustva više građana s kojima smo razgovarali ukazuje na činjenicu da sve teže dolaze do ordinirajućih terapija, jer se na telefonske pozive niko ne javlja, a u Dom zdravlja ne možete ući. Tako su danas u više navrata vraćali iz Vrazove osobu kojoj hitno treba terapija. Na telefone se niko ne javlja niti nakon sto poziva. Ako je zagušenje veza ne možete dobiti vezu, ali šta kada telefon zvoni i niko se ne javlja? 

Postoji li logično objašnjenje u vezi ovoga. Zar je moguće da za godinu dana nije pronađeno rješenje za način organiziranja. Kada je dolazio na mjesto direktora taj veliki stručnjak Ahmić kazao nam je PR člankom 25. maja da je problem kada pacijenti ne uspiju doći do primarne zdravstvene zaštite.

"Ne može se desiti da ne možemo doći do primarne zaštite, incidentne situacije se dešavaju, a ono na čemu ja insistiram je da se one rješavaju urgentno. Sigurno je da ima propusta, ali mi se trudimo da ih bude što manje", kaže Ahmić.

I toliko se trudio da devet mjeseci nakon toga situacija je još gora. 

Kada je došao, kaže kako su najčešće primjedbe bile upravo nejavljanje na telefon.

"Nedopustivo je da neko zove, a da se niko ne javi. Ja sam za 1. maj imao slučaj u kojem me pacijentica zbog temperature zvala kući, kaže nije pružena usluga. Odmah sam zvao Krizni štab, oni su je kontaktirali iste sekunde, otišli i završili sve što treba", dodao je Ahmić objašnjavajući kako funkcioniše rješavanje problema "u hodu" čim iskrsne.

Direktore, nije ovaj problem nestao. Znate li da ljudi ne mogu doći do terapije za pritisak, inzulina, antibiotika...Znate li da cijele porodice zovu jedan Dom zdravlja i to bezuspješno, pa kad dođu pred njega, jer im ništa drugo nije ostalo, vrati ih portir, koji ima naredbu – unutra nema nikom.

Bojite li se da uskoro ni iznutra neće biti nikom vani, jer građani su na rubu strpljenja, pored korone ne treba im loše rukovođenje zdravstvenim sistemom.

I ne govorim o pojedinačnom slučaju, već skoro pa pravilu. Pogledajte društvene mreže, pročitajte kritike i uključite alarm za uzbunu. Dom zdravlja nije privatna ustanova, već javna, koja mora da služi građanima, a ne građani vama. JER MI VAS PLAĆAMO. Zato dignite slušalice i otvorite nam vrata ustanova!

#BiH #JUDomZdravljaKS #MuhamedAhmić