Članak

Sarajevski SDP pisao OHR-u i Kantonalnom tužilaštvu zbog izbora gradskih vijećnika

Zbog mogućeg kršenja zakona i trgovine utjecajem.

SARAJEVO, (Patria) - Ovim putem vam želimo dostaviti informaciju o izboru vijećnika u Gradsko vijeće Grada Sarajeva i izboru Gradonačelnika Grada Sarajeva kojeg bira Gradsko vijeće.

U srijedu 17. februara 2021.godine održani su izbori za Gradsko vijeće Grada Sarajeva u posljednjoj sarajevskoj općini koja je provodila ove izbore.

Prije svega važno je naglasiti da proces izbora gradskih vijećnika nije završen u rokovima koje predviđa Izborni zakon Bosne i Hercegovine i Statut Grada Sarajeva. Prema Izbornom zakonu BiH (član 13.12) općine su bile dužne završiti proces izbora vijećnika u roku od 15 dana nakon što su održane konstituirajuće sjednice. Također, prema Statutu Grada Sarajeva (član 23.), Gradsko vijeće je trebalo biti konstituisano najkasnije 30 dana od dana konstituisanja posljednjeg Općinskog vijeća u općinama koje čine Grad Sarajevo, kažu iz sarajevskog SDP-a.

"Izbor gradskih vijećnika Grada Sarajeva organizovan je u skladu sa Uputstvom Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine, te su izborni materijali dostavljeni Centralnoj izbornoj komisiji u roku 24 sata. Uzimajući u obzir ranije navedene činjenice da su rokovi za konstiuisanje vijeća prošli, apelujemo na Centralnu izbornu komisiju da u što kraćem vremenu završi dodjelu mandata u skladu sa Statutom Grada Sarajeva. Član 23. Statuta Grada Sarajeva koji reguliše izbor Gradskog vijeća Grada Sarajeva glasi: „Gradsko vijeće se konstituira u roku od 30 dana od dana konstituiranja općinskih vijeća općina koje čine Grad Sarajevo (u daljnjem tekstu: općinsko vijeće). Mandati za Gradsko vijeće dodjeljuju se kandidatima s kandidatskih listi poslije provedenih izbora u  općinskom vijeću za Gradsko vijeće, u skladu sa Izbornim zakonom Bosne i Hercegovine, a na način i po postupku propisanom ovima članom. Kandidatsku listu, iz stava 2. ovog člana, može predložiti politička stranka, koalicija, lista nezavisnih kandidata i/ili grupa općinskih vijećnika. Grupu općinskih vijećnika sačinjavaju dva i više vijećnika. Na kandidatskoj listi iz stava 3. ovog člana zastupljeni su isključivo općinski vijećnici kojima je potvrđen i verificiran mandat u općinskom vijeću kojem se predlaže kandidatska lista za provo đenje izbora za Gradsko vijeće i to tako da se uz ime i prezime, obavezno navodi i nacionalno opredjeljenje kandidata", dodaje se u saopćenju.

Prilikom formiranja kandidatske liste predlagač iz stava 3. ovog člana vodi računa o tome da općinsko vijeće ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće najmanje po jednog kandidata iz reda svakog konstitutivnog naroda, a općinsko vijeće u kojem je, u usporedbi s drugim općinskim vijećima, zastupljen veći broj općinskih vijećnika iz reda određenog konstitutivnog naroda, odnosno iz reda ostalih, ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće, srazmjerno veći broj vijećnika pripadnika pojedinog konstitutivnog naroda, odnosno vijećnika iz reda ostalih. Općinsko vijeće se može izjašnjavati o predloženoj kandidatskoj listi ako je ta kandidatska lista ovjerena od strane Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine. Izbori u općinskom vijeću za Gradsko vijeće su tajni, a općinski vijećnici se izjašnjavaju tako što svaki op ćinski vijećnik preuzima jedan glasački listić koji sadrži sve predložene kandidatske liste i upisuje svoj (jedan) glas za samo jednu od kandidatskih listi. U protivnom glasački listić je nevažeći.

Po završetku glasanja zbrajaju se glasovi za pojedine kandidatske liste. Mandati za Gradsko vijeće se dodjeljuju kandidatskim listama prema broju dobivenih glasova po sistemu proporcionalne zastupljenosti kandidata sa kandidatskih lista u skladu s Izbornim zakonom BiH, odnosno dijele se po redu, počev od najvećeg količnika, dok se ne raspodjele svi mandati iz općinskog vijeća za Gradsko vijeće. Raspodjela mandata među kandidatima s iste kandidatske liste vrši se prema redoslijedu  kandidata na kandidatskoj listi.

Ukoliko se za određivanje posljednjeg, sedmog mandata dobije isti količnik, mandat se dodjeljuje žrijebanjem. Žrijebanje se provodi odmah po objavi rezultata u prisustvu svih vijećnika općinskog vijeća, na način kako o tome odluči općinsko vijeće. Ukoliko se ovako provedenim izborima u općinskom vijeću za Gradsko vijeće, među sedam izabranih gradskih vijećnika ne dobije minimalno potrebna zastupljenost vijećnika iz pojedinog konstitutivnog
naroda, kako je to navedeno u stavu 5. ovog člana, umjesto izabranog vijećnika za Gradsko vijeća s najmanjim količnikom iz reda naroda za koji je i bez tog vije ćnika zadovoljena minimalna zastupljenost, delegira se općinski vijećnik pripadnik naroda koji nije zastupljen u potrebnom broju među delegatima iz tog općinskog vijeća, a koji je na kandidatskoj listi kojoj pripada sljedeći najveći količnik.

Ukoliko na toj kandidatskoj listi nema kvalificiranog kandidata, utvrđuje se sljedeći najveći količnik i tako sve dok se ne dođe do kvalificiranog kandidata. 

Ukoliko među preostalim kandidatima na kandidatskim listama nije kvalificirani kandidat, za Gradsko vijeće se delegira općinski vijećnik koji je na izborima za općinsko vijeće dobio najveći broj glasova građana i koji pripada narodu čiju je minimalnu zastupljenost u Gradskom vijeću potrebno osigurati delegiranjem iz Općinskog vijeća, bez obzira na izborni rezultat političke stranke ili koalicije, odnosno rezultat koji je ostvario na lokalnim izborima kao nezavisni kandidat.

Ukoliko se na način iz stava 13. ovoga člana ne može delegirati kvalificirani vijećnik, u Gradsko vijeće se delegira kvalificirani kandidat s najvećim brojem glasova građana, a sa liste kandidata koja je bila prijavljena na lokalnim izborima za to općinsko vijeće i to od strane političke stranke, koalicije ili grupe vijećnika čija kandidatska lista je na izborima u općinskom vijeću za Gradsko vijeće dobila mandat koji se oduzima.

Ukoliko na listi kandidata političke stranke, koalicije, liste nezavisnih kandidata ili grupe vijećnika za lokalne izbore za općinsko vijeće, a čija kandidatska lista je na izborima u općinskom vijeću za gradske vijećnike dobila mandat koji se oduzima, nema kvalificiranog kandidata, delegira se kvalificirani kandidat koji je na lokalnim izborima za općinsko vijeće dobio najveći broj glasova, bez obzira na izborni rezultat koji je ostvarila politička stranka ili koalicija odnosno koji je ostvario kao nezavisni kandidat. Konačno dobivene rezultate izbora u općinskom vijeću za Gradsko vijeće potvrđuje Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine, ovjerava da su izbori provedeni u skladu s Izbornim zakonom Bosne i Hercegovine, te izdaje uvjerenja gradskim vijećnicima kojima su dodijeljeni mandati.

Ukoliko se nakon provođenja svih navedenih procedura iz ovoga člana ne postigne propisana nacionalna zastupljenost gradskih vijećnika, primjenjuju se dodatne procedure propisane Poslovnikom Gradskog vijeća kojima se riješava ovo pitanje.

Nakon što Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine izvrši dodjelu mandata gradskim vijećnicima, pozivamo Predsjedavajućeg Gradskog vijeća Grada Sarajeva da u što kraćem roku sazove konstituirajuću sjednicu, jer je rok od 30 dana, propisan Statutom, već istekao. Dužnost Predsjedavajućeg je da u skladu sa članom 5. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Sarajeva zakaže konstituirajuću sjednicu u roku od 14 dana od dana kada se zaprimi pravosnažna odluka Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine o potvrđivanju rezultata posrednih izbora i dodjeli mandata za Gradsko vijeće Grada Sarajeva, a u roku od 30 dana od konstituisanja posljednjeg Općinskog vijeća u Gradu Sarajevu (rok istekao). 

Apelujemo na Ured visokog predstavnika u Bosni i Hercegovini da posveti posebnu pažnju aktivnostima Centralne izborne komisije prilikom dodjele mandata prema članu 23. Statuta Grada Sarajeva, jer se radi o jednom od kompleksnijih izbornih procesa u sklopu Izbornog zakona Bosne i Hercegovine.

Prema našem tumačenju, vođeni Izbornim zakonom Bosne i Hercegovine, Statutom Grada Sarajeva i ranijom praksom Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine, vijećnici koji su izabrani u Gradsko vijeće su:

NAPOMENA: Označeni zelenom bojom su izabrani

U narednom dijelu dopisa želimo detaljno pojesniti izbor i dodjelu mandata ovim osobama:

OPĆINA STARI GRAD SARAJEVO
 

U skladu sa članom 23. Statuta Grada Sarajeva nakon izvršenog glasanja 7 najvećih količnika su:
8,00 Seid Škaljić (Bošnjak)
8,00 Vedad Deljković (Bošnjak)
8,00 Almedin Miladin (Bošnjak)
7,00 Muamer Mekić (Bošnjak)
2,66 Vedran Dodik (Hrvat)
2,66 Nermin Džino (Hrvat)
2,66 Mirza Batalović (Bošnjak)

Međutim, među 7 najvećih količnika nema vijećnika srpske nacionalnosti u skladu sa Statutom. (Prilikom formiranja kandidatske liste predlagač iz stava 3. ovog člana vodi računa o tome da općinsko vijeće ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće najmanje po jednog kandidata iz reda svakog konstitutivnog naroda). 

Vodeći se istim članom Statuta Grada Sarajeva (Ukoliko se ovako provedenim izborima u općinskom vijeću za Gradsko vijeće, među sedam izabranih gradskih vijećnika ne dobije minimalno potrebna zastupljenost vijećnika iz pojedinog konstitutivnog naroda, kako je to navedeno u stavu 5. ovog člana, umjesto izabranog vijećnika za Gradsko vijeća s najmanjim količnikom iz reda naroda za koji je i bez tog vijećnika zadovoljena minimalna zastupljenost, delegira se općinski vijećnik pripadnik naroda koji nije zastupljen u potrebnom broju među delegatima iz tog općinskog vijeća, a koji je na kandidatskoj listi kojoj pripada sljedeći najveći količnik.)

U skladu sa citiranim dijelom člana 23. Statuta Grada Sarajeva na listama sa najmanjim količnikom 2,66, nalazi se kandidat srpske nacionalnosti Srđan Simonović kojem se dodjeljuje mandat umjesto Nermina Džine (ima dovoljan broj izabranih vijećnika hrvatske nacionalnosti). Nakon ove izmjene lista izabranih vijećnika iz Starog Grada izgleda: 8,00 Seid Škaljić (Bošnjak) 8,00 Vedad Deljković (Bošnjak) 8,00 Almedin Miladin (Bošnjak) 7,00 Muamer Mekić (Bošnjak)
2,66 Vedran Dodik (Hrvat) 2,66 Mirza Batalović (Bošnjak) 0,88 Srđan Simonović (Srbin). 

Također Statutom Grada je propisano da u Gradskom vijeću mora biti najmanje 6 vijećnika iz svakog  naroda te da „općinsko vijeće u kojem je, u usporedbi s drugim općinskim vijećima, zastupljen veći broj općinskih vijećnika iz reda određenog konstitutivnog naroda, odnosno iz reda ostalih, ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće, srazmjerno veći broj vijećnika pripadnika pojedinog konstitutivnog naroda, odnosno vijećnika iz reda ostalih.“ 

Uzimajući u obzir da je, u sva četiri Općinska vijeća, izabrano samo 5 vijećnika srpske nacionalnosti, te da Općina Stari Grad Sarajevo ima 2 izabrana vijećnika, oba se delegiraju u Gradsko vijeće Grada Sarajeva.

Najmanji količnik (2,66) imaju liste na kojima se nalaze Mirza Batalović (Bošnjak) i Vedran Dodik (Hrvat), ne može se oduzeti mandat Vedrana Dodika, te se mandat treba dodijeliti listi kandidata na kojoj se nalazi Mirza Batalović. Uzimajući u obzir da navedena lista nema na svojoj listi vijećnike srpske nacionalosti, ta lista gubi mandat (u prilogu dopisa vam dostavljamo Odluku o identičnom slučaju 2013. godine i mandatu Tatjane Ljujić Mijatović), a mandat se dodjeljuje izabranom vijećniku srpske nacionalnosti, a to je Jasmin Skorupan sa količnikom 2,33. 

Nakon provođenja svih pravila propisanih Statutom Grada Sarajeva, IZABRANI vijećnici iz Općinskog vijeća Stari Grad Sarajevo u Gradsko vijeće Grada Sarajeva su: 8,00 Seid Škaljić (Bošnjak) 8,00 Vedad Deljković (Bošnjak)
8,00 Almedin Miladin (Bošnjak) 7,00 Muamer Mekić (Bošnjak) 2,66 Vedran Dodik (Hrvat) 2,33 Jasmin Skorupan (Srbin) 0,88 Srđan Simonović (Srbin) 

OPĆINA CENTAR SARAJEVO
 

U skladu sa članom 23. Statuta Grada Sarajeva nakon izvršenog glasanja 7 najvećih količnika su:

8,00 Amra Zulfikarpašić (Bošnjakinja)
7,00 Jasmin Ademović (Bošnjak)
7,00 Nihad Uk (Ostali)
6,00 Lajla Ćosović (Bošnjakinja)
3,00 Velija Katica (Bošnjak)
2,66 Biljana Lazarević (Srpkinja)
2,66 Senada Bosno (Bošnjakinja) ili Alen Girt (Ostali) (žrijeb nije obavljen jer će CIK naknadno uvažiti dva nevažeća listića)

Međutim, među 7 najvećih količnika nema vijećnika hrvatske nacionalnosti u skladu sa Statutom. (Prilikom formiranja kandidatske liste predlagač iz stava 3. ovog člana vodi računa o tome da općinsko vijeće ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće najmanje po jednog kandidata iz reda svakog konstitutivnog naroda). 

Vodeći se istim članom Statuta Grada Sarajeva (Ukoliko se ovako provedenim izborima u općinskom vijeću za Gradsko vijeće, među sedam izabranih gradskih vijećnika ne dobije minimalno potrebna zastupljenost vijećnika iz pojedinog konstitutivnog naroda, kako je to navedeno u stavu 5. ovog člana, umjesto izabranog vijećnika za Gradsko vijeća s najmanjim količnikom iz reda naroda za koji je i bez tog vije ćnika zadovoljena minimalna zastupljenost, delegira se općinski vijećnik pripadnik naroda koji nije zastupljen u potrebnom broju među delegatima iz tog općinskog vijeća, a koji je na kandidatskoj listi kojoj pripada sljedeći najveći količnik.)

U skladu sa citiranim dijelom člana 23. Statuta Grada Sarajeva na listama sa najmanjim količnikom 2,66, nalazi se kandidat hrvatske nacionalnosti Željko Majstorović kojem se dodjeljuje mandat umjesto Senade Bosno (ima dovoljan broj izabranih vijećnika bošnjačke nacionalnosti). 

Nakon ove izmjene lista izabranih vijećnika iz Centra izgleda:

8,00 Amra Zulfikarpašić (Bošnjakinja), 7,00 Jasmin Ademović (Bošnjak), 7,00 Nihad Uk (Ostali), 6,00 Lajla Ćosović (Bošnjakinja),3,00 Velija Katica (Bošnjak) 2,66 Biljana Lazarević (Srpkinja) 0,72 Željko Majstorović (Hrvat)
Također Statutom Grada propisano je da u Gradskom vijeću mora biti najmanje 6 vijećnika iz svakog naroda te da „općinsko vijeće u kojem je, u usporedbi s drugim općinskim vijećima, zastupljen veći broj općinskih vijećnika iz reda određenog konstitutivnog naroda, odnosno iz reda ostalih, ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće, srazmjerno veći broj vijećnika pripadnika pojedinog konstitutivnog naroda, odnosno vijećnika iz reda ostalih.“ 

"Uzimajući u obzir da je, u sva četiri Općinska vijeća, izabrano samo 5 vijećnika srpske nacionalnosti, te da Općina Centar Sarajevo ima 2 izabrana vijećnika, oba se delegiraju u Gradsko vijeće Grada Sarajeva.

Najmanji količnik ima Biljana Lazarević (2,66) međutim na njenoj listi nema više vijećnika srpske nacionalosti, a ne može se uzeti mandat Biljani Lazarević jer je i ona srpske nacionalnosti. Sljedeći najmanji količnik jeste 3,00 na listi Velije Katice. Uzimajući u obzir da na listi Velije Katice nema vijećnika srpske nacionalosti ta lista gubi mandat (u prilogu dopisa vam dostavljamo Odluku o identičnom slučaju 2013. godine i mandatu Tatjane Ljujić Mijatović), i mandat se dodjeljuje izabranom vijećniku srpske nacionalnosti, a to je Dragan Stevanović sa količnikom 0,72. 

Nakon provođenja svih pravila propisanih Statutom Grada Sarajeva, IZABRANI vijećnici iz Općinskog vijeća Centar Sarajevo u Gradsko vijeće Grada Sarajeva su: 8,00 Amra Zulfikarpašić (Bošnjakinja) 7,00 Jasmin Ademović (Bošnjak)
7,00 Nihad Uk (Ostali) 6,00 Lajla Ćosović (Bošnjakinja)  2,66 Biljana Lazarević (Srpkinja) 1,14 Dragan Stevanović (Srbin) 0,72 Željko Majstorović (Hrvat)         

OPĆINA NOVI GRAD SARAJEVO

U skladu sa članom 23. Statuta Grada Sarajeva nakon izvršenog glasanja 7 najvećih količnika su:

6,00 Adi Škaljić (Bošnjak)
5,00 Alem Logo (Bošnjak)
5,00 Drago Jurić (Hrvat)
5,00 Enisa Spahić (Bošnjakinja)
5,00 Bajro Biber (Bošnjak)
4,00 Toni Vukadin (Hrvat)
2,00 Vernes Čosić (Bošnjak)

Međutim, među 7 najvećih količnika nema vijećnika srpske nacionalnosti u skladu sa Statutom. (Prilikom formiranja kandidatske liste predlagač iz stava 3. ovog člana vodi računa o tome da općinsko vijeće ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće najmanje po jednog kandidata iz reda svakog konstitutivnog naroda). 

Najmanji količnik je 2,00 vijećnika Vernesa Čosića, i taj mandat se gubi, međutim, u Općini Novi Grad Sarajevo nema izabranih vijećnika sprske nacionalnosti, zbog čega se primjenjuje odredba Statuta koja glasi : „Ukoliko se na način iz stava 13. ovoga člana ne može delegirati kvalificirani vijećnik, u Gradsko vijeće se delegira kvalificirani kandidat s najvećim brojem glasova građana, a sa liste kandidata koja je bila prijavljena na lokalnim izborima za to općinsko vijeće i  to od strane političke stranke, koalicije ili grupe vijećnika čija kandidatska lista je na izborima u općinskom vijeću za Gradsko vijeće dobila mandat koji se oduzima“

Nakon provedene procedure iz Statuta Grada Sarajeva, oduzima se mandat Vernesu Čosiću koji se nazi na listi političkog subjekta „Naša stranka“. Osoba srpske nacionalosti sa liste kandidata Naše Stranke koja ima najveći broj glasova, a nije izabrana u Općinsko vijeće je, Ratko Orozović kojem se dodjeljuje mandat koji je oduzet Vernesu Čosiću. 

Nakon provođenja svih pravila propisanih Statutom Grada Sarajeva, IZABRANI vijećnici iz Općinskog vijeća Novi Grad Sarajevo u Gradsko vijeće Grada Sarajeva su: 6,00 Adi Škaljić (Bošnjak) 5,00 Alem Logo (Bošnjak) 5,00 Drago Jurić (Hrvat) 5,00 Enisa Spahić (Bošnjakinja) 5,00 Bajro Biber (Bošnjak) 4,00 Toni Vukadin (Hrvat) Ratko Orozović (Srbin) - Sa dubinske liste „Naše stranke“

OPĆINA NOVO SARAJEVO
U skladu sa članom 23. Statuta Grada Sarajeva nakon izvršenog glasanja 7 najvećih količnika su:

8,00 Elvedin Kororora (Bošnjak)
5,00 Samir Bejić (Ostali)
5,00 Mirela Džehverović (Ostali)
4,00 Alma Čengić (Bošnjakinja)
3,00 Danijela Šahat (Hrvatica)
3.00 Marijela Hašimbegović (Hrvatica)
3,00 Edin Rovčanin (Bošnjak)

Međutim među 7 najvećih količnika nema vijećnika srpske nacionalnosti u skladu sa Statutom. (Prilikom formiranja kandidatske liste predlagač iz stava 3. ovog člana vodi računa o tome da općinsko vijeće ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće najmanje po jednog kandidata  iz reda svakog konstitutivnog naroda).

Također, Općinsko vijeće Novo Sarajevo ima najviše izabranih vijećnika hrvatske nacionalnosti u odnosu na ostala Općinska vijeća zbog čega mora dati najmanje 2 vijećnika u Općinsko vijeće. („općinsko vijeće u kojem je, u usporedbi s drugim općinskim vijećima, zastupljen veći broj općinskih vijećnika iz reda određenog konstitutivnog naroda, odnosno iz reda ostalih, ima obavezu delegirati u Gradsko vijeće, srazmjerno veći broj vijećnika pripadnika pojedinog
konstitutivnog naroda, odnosno vijećnika iz reda ostalih.“).

 Dakle, zbog činjenice da najmanji količnik imaju 3 liste sa količnikom 3,00, ali da u Gradsko vijeće Grada Sarajeva moraju biti delegirana namanje 2 vijećnika hrvatske nacionalosti, te jedan vijećnik srpske nacionalosti, te da vijećnici hrvatske nacionalnosti u Novom Sarajevu imaju veće količnike od vijećnika hrvatske nacionalnosti u Starom Gradu i Centru, u ovom slučaju mandat gubi vijećnik sa najmanjim količnikom iz reda bošnjačkog naroda kojeg ima dovoljno izabranog, a to je Edin Rovčanin.

Nakon provođenja svih pravila propisanih Statutom Grada Sarajeva, IZABRANI vijećnici iz Općinskog vijeća Novo Sarajevo u Gradsko vijeće Grada Sarajeva su: 8,00 Elvedin Kororora (Bošnjak) 5,00 Samir Bejić (Ostali) 5,00 Mirela Džehverović (Ostali) 4,00 Alma Čengić (Bošnjakinja)  3,00 Danijela Šahat (Hrvatica) 3.00 Marijela Hašimbegović (Hrvatica)1,00 Srđan Srdić (Srbin) 

SASTAV GRADSKOG VIJEĆA
 

Nakon provedenih procedura u skladu sa Statutom Grada Sarajeva, sastav Gradskog vijeća koji zadovoljava sve kriterije je:
13 Vijećnika iz reda bošnjačkog naroda:
Seid Škaljić (Bošnjak)
Vedad Deljković (Bošnjak)
Almedin Miladin (Bošnjak)
Muamer Mekić (Bošnjak)
Elvedin Kororora (Bošnjak)
Alma Čengić (Bošnjakinja)
Adi Škaljić (Bošnjak)
Alem Logo (Bošnjak)
Enisa Spahić (Bošnjakinja)
Bajro Biber (Bošnjak)
Jasmin Ademović (Bošnjak)
Lajla Ćosović (Bošnjakinja)
Amra Zulfikarpašić (Bošnjakinja)
6 vijećnika iz reda hrvatskog naroda:
Vedran Dodik (Hrvat)
Danijela Šahat (Hrvatica)
Marijela Hašimbegović (Hrvatica)
Drago Jurić (Hrvat)
Toni Vukadin (Hrvat)
Željko Majstorović (Hrvat)
6 vijećnika iz reda srpskog naroda:
Srđan Simonović (Srbin)
Dragan Stevanović (Srbin)
Biljana Lazarević (Srpkinja)
Srđan Srdić (Srbin)
Ratko Orozović (Srbin)
Jasmin Skorupan (Srbin)
3 vijećnika iz reda ostalih:
Samir Bejić (Ostali)
Mirela Džehverović (Ostali)
Nihad Uk (Ostali)

Imamo potrebu da vas upoznamo sa ovim procesom prije nego što Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine održi sjednicu i raspodjelu mandata jer ono što zabrinjava Sarajevski SDP jeste što se pojedini izabrani dužnosnici u Općinskom vijeću Centar Sarajevo hvale da će trgovinom uticaja u 10 Centralnoj izbornoj komisiji BiH izmijeniti model izbora gradskih vijećnika i demokratsku volju, te osigurati sebi mandat iako imaju manji količnik od drugih osoba koje dolaze iz istog naroda. 

Uzimajući u obzir da su i ovoga puta moguća kršenja Krivičnog zakona FBiH, trgovina utjecajem, primanje ili davanje dara ili drugog oblika koristi, pozivamo Tužilaštvo Kantona Sarajevo da poduzme preventivne aktivnosti nadzora nad izabranim dužnosnicima, te ozbiljno shvati sve izjave o plaćanju glasa ili druge vrste usluga. 

#BiH