SARAJEVO, (Patria) - Covid Call centar Doma zdravlja KS koji je uspostavila Vlada KS 6. marta za građane nije besplatan o čemu je u ponedjeljak pisala Novinska agencija Patria. I u ovakvoj teškoj situaciji, građani koji pozivaju Call centar skupo plaćaju svaki poziv, a minumum trajanja poziva je kad uspijete ostvariti kontakt s ljekarom 15 minuta. Pritom se i svaki pokušaj naplaćuje odnosno i kad dobijate automatski odgovor.
„Zbog vanredne situacije i iskazane hitnosti uspostave Covid call centra, na zahtjev korisnika JU Dom zdravlja KS je, u skladu sa Cjenovnikom BH Telecoma, ugovorena usluga Jedinstven pristupni broj na broju 081/920 333 koji je aktiviran 06. marta 2021. godine.
Usluga Jedinstveni pristupni broj je usluga kojom se pretplatniku - pravnom licu, preko jedinstvenog pristupnog broja 081, omogućava da za sve korisnike fiksne i mobilne mreže bude dostupan na cijeloj teritoriji BiH, pri čemu se trošak poziva na ovaj broj dijeli između pozivaoca i pretplatnika usluge Jedinstveni pristupni broj, u ovom slučaju JU Dom zdravlja KS“, navode u odgovoru iz BH Telecoma.
Nakon revolta građana kojima je skidan novac za svaki upućeni poziv, kao i javnog problematiziranja na jučerašnjoj sjednici Skupštine KS iz BH Telecoma su istakli kako su pozivi od 15. marta besplatni.
„BH Telecom je istovremeno poduzeo potrebne aktivnosti na izmjeni Cjenovnika koje omogućavaju da pozivi prema Covid call centru budu besplatni iz fiksne i mobilne mreže BH Telecoma i ovi pozivi će biti besplatni od 15. marta do 30. juna 2021. godine, uz mogućnost produženja.
BH Telecom će, također, uputiti inicijativu ostalim operaterima da se odreknu cijene poziva i da isti budu besplatni i za korisnike iz njihovih mreža“, naveli su iz BH Telecoma.
Iako iz Doma zdravlja KS nisu ni naveli da je riječ o besplatnom broju, građani su vodeći se logikom očekivali da je riječ o besplatnom broju, a ne da će se neko na njihovoj muci bogatiti.