(Patria) - Regulatorna agencija za komunikacije se oglasila u vezi sa pričama o naplaćivanju usluga poziva za Kovid Call centar, a koji je nakon pisanja medija i ogorčenja javnosti za korisnike BH telecoma postao besplatan.
"U vezi sa netačnim informacijama koje se ovih dana pojavljuju u javnosti, a odnose se na neprovjerene podatke o dužini procedure za dodjelu dozvola za besplatne brojeve (numeracija 0800), Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) daje sljedeće pojašnjenje:
Netačne su tvrdnje po kojima procedura za dodjelu dozvola za besplatne brojeve traje 2 do 3 mjeseca. Agencija sve zahtjeve ove vrste razmatra u mnogo kraćem roku, polazeći od stepena prioriteta, efikasnosti i racionalnosti u administrativnom postupku. Napominjemo da je, od početka pandemije COVID-19, Agencija pristigle zahtjeve za dodjelu besplatnih brojeva zdravstvenim ustanovama u Bosni i Hercegovini, obrađivala u roku od 3-5 dana i izdavala odgovarajuće dozvole, bez obzira na šire rokove predviđene upravnim postupkom.
Agencija podsjeća da su kod usluge „besplatni poziv“, pozivi besplatni za pozivaoca, a cijenu svih poziva plaća korisnik koje je ugovorio ovu uslugu, odnosno, nosilac dozvole za besplatni broj. Podnosilac zahtjeva može biti samo pravno lice.
Od marta prošle godine, od početka pandemije COVID-19, zahtjeve za dodjelu dozvola za besplatnu numeraciju 0800 upućivale su isključivo zdravstvene ustanove sa teritorije Republike Srpske.
Agencija će i dalje nastaviti ubrzano da razmatra sve zahtjeve za dodjelu besplatne telefonske numeracije za pravna lica koja su u sastavu zdravstvenih sistema, humantarnih organizacija, kao i za sva pravna lica čija je primarna uloga u borbi protiv pandemije", saopćeno je.