Kompanija “Integral Inženjering” iz Laktaša najbliža je poslu projektovanja i izgradnje strateške obilaznice koridora V-c kod Doboja. Njihova ponuda od 182,7 miliona maraka bila je najpovoljnija, od pet koliko je pristiglo na tender Autoputeva Republike Srpske.
Ispod njih sa ponudom od 185,8 milona KM je bila kineska kompanija “China Shandong International”, dok je trećerangirana ponuda stigla takođe iz Kine, i to iz konzorcija koji čine “China Road and Bridge Corporation” i “CCCC Second Highway Engineering” a koji su za ove poslove tražili 204,6 miliona maraka.
Ponude su dostavile i dvije kompanije iz Turske, ali su one bile daleko iznad onoga što je ponudilo preduzeće Slobodana Stankovića.
Tako je na primjer preduzeće “Kalyon Insaat Sanayi” izašlo sa ponudom od 284,1 miliona KM, a firma “Limak Insaat Sanayi” je tražila još više,čak 371,47 odnosno više nego duplo od “Integral Inženjeringa”.
Inače, kada je ovaj projekat u pitanju, glavni radovi obuhvatiće izgradnju dvocijevnog tunela Putnikovo brdo 1, dugog 1,6 kilometara, dvocijevnog tunela Putnikovo brdo 2, mosta Rudanka preko rijeke Bosne i vijadukta Putnikovo Brdo.
Dobojska obilaznica je duga 14 kilometara i nalazi se između petlje Rudanka u Doboju i petlje Medakovo u opštini Doboj Jug u Federaciji BiH.
Obilaznica se sastoji iz dvije poddionice Rudanka – Putnikovo brdo u Republici Srpskoj i Putnikovo brdo – Medakovo u Federaciji BiH.
“Autoputevi RS” ovaj projeka vode do entitetske granice, a “Autoceste FBiH” zatim grade 8,5 kilometara dugu dionicu Putnikovo brdo – Medakovo.
Izgradnju dionice Rudanka-Putnikovo Brdo 2 kreditom od 150 miliona evra finansira EBRD.