SARAJEVO, (Patria) - Do petka bi trebalo biti poznato koliko firmi se prijavilo i za koliko njih je odobreno učešće na EXPO Dubai, a kojima će troškove snositi Kanton Sarajevo. Prijave su okončane 1. decembra.
“Poziv je završen prije nekoliko dana, formirana je Komisija, kako smo i najavili, koja će pregledati u drugoj fazi prijave”, odgovorili su iz Ministarstva privrede KS na upit Patrije.
Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo odabranim poslovnim subjektima će finansirati paket podrške za učešće.
Između ostalog, paket podrške podrazumijeva avio kartu, vizu i putničko osiguranje za jednu osobu, pet noćenja u hotelu, prevodioca, vodiča i mnoge druge administrativno – tehničke usluge.
Iako je iz Ministarstva privrede KS najavljeno ranije da će u prvoj fazi izbora objaviti listu privrednih subjekata koji su online aplicirali putem web aplikacije s ukupno ostvarenim bodovima, to se nije desilo.
Svi privredni subjekti koji ne budu izabrani kroz ovaj poziv mogu o svom trošku učestvovati na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai.
„Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo putem organizatora Svjetske izložbe EXPO 2020 Dubai snosit će troškove zakupa prostora paviljona Bosne i Hercegovine i za privredne subjekte koji ne prođu Poziv, te će ga shodno tome moći koristiti za sastanke prema raspoloživim terminima“, precizirao je ranije ministar Adnan Delić.
Privredni subjekti koji o svom trošku budu na ovom sajmu od organizatora EXPO Dubai 2020 LLC-SO na paviljonu BiH imat će podršku koja podrazumijeva salu za održavanje B2B sastanaka prema raspoloživim terminima, opremu u sali, led ekran za prezentaciju, računar, internet, printer, IT podršku, te administratvnu podršku za procedure i prijave u B2B aplikaciji.
EXPO sajam počeo je 1. oktobra i trajat će do kraja marta.
Još uvijek nije poznato ko će se od zvaničnika pojaviti u Dubaiju 18. decembra i u kojem svojstvu kada bude obilježen nacionalni dan BiH. Prema nezvaničnim informacijama to bi trebali biti predstavnici Kantona Sarajevo.
Za učešće na EXPO-u iz Budžeta KS bit će isplaćeno više od 4 miliona KM.