Članak

Oaza o digitalnim trendovima sa generacijom novog doba

Funkcionalne vode Care, Immuno i Vitality sa dodacima vitamina i minerala zvanice su opisale kao ljetni „must“ koji uvijek treba biti pri ruci.

SARAJEVO, (Patria) - U prekrasnom ambijentu Hedona Boutique Winery u Sarajevu, pred 30ak uticajnih milenijalaca, prezentiran je inovativni koncept Oaza funkcionalnih voda i domaćeg čaja. Oazin launch event bio je izvrsna prilika za razmjenu iskustava sa generacijom novog doba o digitalizaciji i načinu predstavljanja proizvoda koji dolaze na bh. tržište.

„Jako me veseli novi potez Oaze. Ovim su potvrdili da osluškuju tržište, a ono svakom brendu najbolje diktira šta mu tačno treba. Vjerujem da je često teško iskočiti iz sigurne zone, međutim to
najčešće brend pozicionira na viši nivo u svijesti potrošača. Meni se to dogodilo sa ovim korakom Oaze. Pratim dalje, podržavam i bodrim za sve odvažnije poteze, sa domaćim čajem u ruci, dakako“, istakla je Erna Saljević, u svijetu društvenih mreža poznatija kao Diva is back.

Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj sa svojim timom predstavio je koncept #OzbiljnoDobre Oazine priče koji je pozitivno ocijenjen od onih čiji su životni stil i svakodnevnica
vezani za društvene mreže.

Funkcionalne vode Care, Immuno i Vitality sa dodacima vitamina i minerala zvanice su opisale kao ljetni „must“ koji uvijek treba biti pri ruci kako u GYM-u tako i na radnom mjestu, na plaži i kao
osvježenje nakon svakog obroka. Domaći čajevi su takođe privukli pažnju savršenom kombinacijom okusa i činjenicom da se u njemu nalaze prirodni sastojci; sok iz biljaka dobijen procesom maceracije i potpuno prirodni sok voća.

Za zvanice je pripremljen niz iznenađenja, pa su se tako okušali u društvenim igrama u vinogradu, a zalazak sunca dočekan je na krovu restorana s prekrasnim pogledom na grad. Uz najljepše želje, prisutni su noć ispratili opuštajućim notama Sarajevo Jazz Guerilla benda feat Nikolina Vujić.

#Lifemagazin