Članak

Građani shvatili akciju Kupuj domaće: Pada dobit Konzuma, profit Binga raste!

I veće stranke u našoj zemlji javno su pozvale građane da što više kupuju domaće, a čini se da građani biraju i gdje će kupovati, jer u dokumentima do kojih je došla novinska agencija Patria domaći tr

Kampanja Kupujmo domaće traje već nekoliko godina, a ovaj projekat danas je promoviraniji više nego ikada, a nakon što je Hrvatska uložila žalbu za izvoz mlijeka iz BiH u EU, piše novinska agencija Patria.

I veće političke stranke u našoj zemlji javno su pozvale građane da što više kupuju domaće, a čini se da građani biraju i gdje će kupovati, jer u dokumentima do kojih je došla novinska agencija Patria domaći tržni lanac Bingo u 2014. godini imao je daleko veću dobit u odnosu na Konzum.

Kako se Bingo širio, ali i svijest građana, tako je i rasla dobit Binga, tako su 2012. godine imali ukupni dobit od 36.614.467 KM, 2013. godine 33.834.024, a 2014. Bingo je zaradio 40.228.294 KM. Prvi podaci za 2015. godinu govore da će ova dobit biti još i veća.

Ukupni prihodi Binga iznosili su 566.448.433, a ukupna pasiva 448.549.249 KM. Prosječan broj zaposlenih u 2014. godini Binga je 3.039 radnika.

Ukupna dobit Konzuma u 2014. godini iznosi 4.376.400, a ukupna pasiva ovog hrvatskog tržnog centra bila je 274.984.233 KM. Dobit Konzuma u BiH je smanjena u odnosu na 2013. godinu kada je iznosila 5.646.728.

Upoređujući dobit ova dva tržna lanca čini se da bh. građani sve češće biraju domaće.

Podsjećamo, domaći trgovinski lanac Bingo preuzeo je Interex i Tuš, a stvari se po ovaj tržni centar odvijaju dobro, te su mnogi kazali da je Bingo ovim potezom - dobio bingo.

Konzum, odnosno Todorićev Agrokor preuzeo je Mercator i tako postao najveći maloprodajni trgovinski lanac u Bosni i Hercegovini. Stvar po domaće tržne centre postaje „ozbiljnija“ kada uzmemo u obzir čega je sve Agrokor već vlasnik, pisale su nedavno namirnice.ba. Iako većina to zna, Agrokor, Konzumov tata, vlasnik je popularnih brendova (bez kojih Bosanci i Hercegovci nažalost teško da mogu u životu) poput Jane, Jamnice, Sarajevskog kiseljaka, Zvijezde, Leda, Dijamanta i još poduže liste proizvoda.

Sada je vrijeme da bh. građani konačno shvate da je Milkos, Meggle, KLAS pekara, VEGAFRUIT, ILIDŽANSKI DIJAMANT, OVAKO mesna industrija, OLIMPIJA, ZLATNA DŽEZVA kafa, TUZLANSKA SO, BIMAL ulje...i tako dalje budućnost BiH i naše privrede.

#BiH