Članak

Kako povećati konkurentnost bh. prehrambenog proizvoda na tržištu EU

S velikim uspjehom danas je završen Okrugli stol na temu „Kako povećati konkurentnost bh. proizvoda na tržištu EU“, koji su na zajedničku incijativu organizirali BBI VIP Business Club, Adriatic Group,

SARAJEVO, (Patria) - S velikim uspjehom danas je završen Okrugli stol na temu „Kako povećati konkurentnost bh. proizvoda na tržištu EU“, koji su na zajedničku incijativu organizirali BBI VIP Business Club, Adriatic Group, AS Group i Bingo Tuzla.

Cilj skupa, namijenjenog isključivo predstavnicima prehrambenog sektora u Bosni i Hercegovini, bio je razmjena iskustava sa tržišta EU, te pružanje ključnih smjernica izvoznicima iz prehrambenog sektora. Nakon što su definirali prioritete o povećanju konkurentnosti bh. proizvoda na evropskom tržištu, učesnici su diskutovali o prijedlozima i preporukama olakšavajućih mjera za razvoj prehrambenog sektora, jačanju i konkurentnosti brendova, ali i o legislativi kako bi se stvorili uslovi za njihovu provedbu. Prijedlozi o izmjenama zakona bit će dostavljeni nadležnim ministarstvima i institucijama koji su odgovorni za sprovođenje promjena.

Najavljujući Okrugli stol, Amer Bukvić, direktor BBI banke, istakao je da u vrijeme kada potražnja za hranom raste, eksponencijalno razvoj poljoprivredne proizvodnje je ključan za opstanak i predstavlja središte novih i dinamičnih tržišta.

O tome kako učiniti bh. prehrambene proizvode konkurentnim na EU tržištu, te o zahtjevima pojedinačnih tržišta i preporukama domaćim proizvođačima govorio je Amir Bekić, direktor Adriatic Group. “Adriatic Group iz Beča je najveći uvoznik hrane s područja zapadnog Balkana u zemlje EU. Nadam se da ćemo kroz naše prisustvo na EU tržištima otvoriti nove izvozne perspektive bh. kompanijama koje su spremne na izazove evropskog  tržišta.“, istakao je Bekić.

Rusmir Hrvić, predsjednik uprave AS Group, jedne od vodećih izvoznika iz Bosne i Hercegovine, izrazio je značaj učešća na EU tržištu.

„EU je naše najznačajnije inozemno tržište, jer od ukupnog izvoza AS GROUP dvije trećine se odnosi na EU. Našu šansu vidimo upravo u našoj posebnosti i našim kompetncijama za neponovljivi okus bosanske kuhinje. Vjerujem da će i nadležne institucije prepoznati te potencijale i donijeti odgovarajuće zakone, mjere i odluke koje će biti usmjerene na povećanje razine konkurentnosti prehrambene industrije uopće, sa fokusom na plasman domaćih brandova na tržištu susjedne EU”.

Okrugli stol je prvi u nizu događaja čiji cilj je jačanje bosanskohercegovačke industrije i konkuretnosti bh. proizvoda na inozemnom tržištu.

#Biznis