EKONOMIJA

Bosanskohercegovački građevinski div: Novih 1.000 metara Euro-Asfaltovog tunela do kraja 2017.

Objavljeno u kategoriji Biznis na 06.04.2017 22:28:36

EKONOMIJA

Bosanskohercegovački građevinski div: Novih 1.000 metara Euro-Asfaltovog tunela do kraja 2017.

Objavljeno u kategoriji Biznis na 06.04.2017 22:28:36

Tunel Pečuj Foto Euro-Asfalt Tunel Pečuj Foto Euro-Asfalt

Do kraja 2017. bit će iskopan 1.000 metara dug tunel Pečuj na dionici Klopče – Pečuj na Koridoru 5c kod Zenice. Od tih 1.000 metara do sada je iskopano oko 200 metara. Rečeno je ovo prilikom obilaska gradilišta koji je za novinare i studente u četvrtak organizirala kompanija Euro-Asfal, glavni izvođač radova na ovom velikom projektu, piše Patria. 

Enver Ajanović, tehnički direktor Euro-Asfalta podsjetio je da je ugovor vrijedan 90 miliona eura između Autocesta FBiH i konzorcija "Euro Asfalt - Strabag" potpisan u maju 2016. Rok za završetak radova je 30 mjeseci. I nema sumnje da će oko 700 radnika koliko ih je angažirano na gradnji tunela posao završti po najvećim svjetskim standardima.

Euro-Asfalt je trenuno najuspješnija bosanskohercegovačka građevinska kompanija. Odnedavno poslove dobiva na zahtjevnom međunarodnom tržištu.

Prije nego je završena prošle godine, sarajevsku zaobilaznicu pokušale su izgraditi kompanije SCT iz Slovenije i Osijek-Koteks iz Hrvatske. Niti jedna od tih kompanija iz zemalja Evropske unije nije posao uspjela završiti do kraja. Tadašnja Vlada posao je dodjelila domaćim kompanijama Euro-Asfalt i ŽGP. Godinu dana poslije, Sarajevo dobiva moderan izlaz na autoput, vrijedan nešto više od 23 miliona KM, kojeg su domaće kompanije završile tri mjeseca prije nego je ugovorom i predviđeno.

Mediji su nedavno objavili kako je Euro-Asfalt probio i svoj prvi tune u Evropskoj uniji, 5,7 kilometara dug tunel Log smješten na autocesti Draženci – Gruškovje. Projekt je vrijedan oko 110 miliona KM.


Euro-Asfalt u Sloveniji

Euro-Asfalt gradi i u Crnoj Gori. Krajem prošle godine potpisao je u Podgorici posao vrijedan 82 miliona KM, a zadatak je gradnja/rekonstrukcija 14 kilometara duge trase na relaciji Lubnice - Jezerine (lokalitet Berane – Kolašin). Rok za izgradnju je 36 mjeseci.

Zahtjevni Tunel 1. mart između Kaknja i Zenice također je izgradila ova bh. kompanija prije nekoliko godina...

Objašnjavajući novinarima dinamiku gradnje dionice kod Zenice portal Akta piše da je Enver Ajanović istakao da se projekat sastoji od dijela trase dužine 3 kilometra, od dva vijadukta Babina Rijeka i Ričice dužine oko 1,5 km, zatim mosta preko rijeke Bosne dužine 200 metara i na kraju dva tunela Pečuj i Ričice dužine 1,5 km. Uz sve to, dionica je vrlo zahtjevna, naročito zbog klizišta. 

- Geoistražni radovi na buštinama su pokazali vrlo složene geološke uslove i trenutno radimo na iznalaženju najboljeg rješenja. Imamo reference i ljude s iskustvom, vjerujemo da ćemo sve završiti do novembra naredne godine – rekao je Ajanović.

Vrijednost radova za izgradnju poddionice Drivuša - Klopče je nešto više od 33 miliona eura dok će za dionicu Klopče - tunel Pečuj (Donja Gračanica) trebati oko 107 miliona eura, piše Patria.